حمیدرضا پورنوروز
امام جمعه ایلام گفت: فرهنگ ایثار و شهادت در نسلی که امام و جبهه را ندیده بسیار بالاست و وظیفه سپاه تقویت این فرهنگ است که به لطف الهی تا کنون در آن موفق بوده است.
کد خبر: ۸۵۱۷۲۸۱
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ، نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام در جمع پاسداران و کارکنان سپاه امیرالمومنین (ع) استان برگزاری اردوهایی با مضمون معنویت افزایی را ودیعه ای از شهیدان به نسل امروز دانستند وبیان نمودند: این اردوها و اجتماعات یادآور روزهای باشکوه دفاع مقدس است.
حجت الاسلام لطفی افزود: رزمندگان اسلام عاشق شهادت بودند و اراده ای قوی و مصمم داشتند و جز به شهادت نمی اندیشیدند و این میراث شهداست که باید قدر آن را به خوبی بدانیم واز آن حراست کنیم.
لطفی خاطر نشان کرد: خدای تعالی در بسیاری از آیات الهی به مجاهدت در راه خدا اشاره کرده است و شهدا هم به خوبی پیرو آیات الهی بودند و مرحوم علامه طباطبایی در تفسیر آیات جاهدو فی سبیل الله می فرماید: اینان جز آرمان شهادت چیزی را در نظرنداشتند.
وی با اشاره به برخی از وصیت نامه های شهدا عنوان کرد: شهدا به پیروی از حضرت سید الشهداء به جهاد پرداختند و آزادگی را برای خود به ارمغان آوردند و علاوه بر این بسیاری از رزمندگان خط شکن ما با عشق به شهادت پس از چند بار مجروحیت به صحنه نبرد بر می گشتند و این فقط از معنویت آنان بود و شهادت آخرین مرحله تکامل است.
لطفی تصریح کرد: استاد ما علامه حسن زاده آملی در تشیع جنازه شهدا درس خودش را تعطیل می کرد و در تشیع جنازه شهدا شرکت می کرد.
لطفی افزود: دشمنان ما و نظام سلطه از سلاح ما ترس ندارند بلکه از فرهنگ شهادت ایثار، فداکاری و شعار یا حسین یا حسین می ترسند.
وی اظهار کرد: آل سعود امروز با پنجه پولادین مردم یمن که فرهنگ شهادت است روبرو شده است.
امام جمعه ایلام اظهار کرد: به حمداله فرهنگ ایثار و شهادت در نسلی که امام و جبهه را ندیده بسیار بالاست و وظیفه سپاه تقویت این فرهنگ است که به لطف الهی تا کنون در آن موفق بوده است.
امام جمعه ایلام گفت: در فتنه 88 بصیرت مردم بود که 9 دی را خلق کرد و سپاه در این بصیرت افزایی مردم نقش اساسی داشت.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام ابراز کرد: سپاه سکان دار انقلاب است و ارکان نظام به این دژ استوار متصل است.

ارسال نظرات