خبرهای داغ:
برگزاری شورای امر به معروف و نهی از منکر
کد خبر: ۸۵۱۷۲۷۷
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر با حضور اعضای شورای حوزه علمیه فاطمه الزهرا(س) شهرستان گرمه و حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه (س) ناحیه گرمه برگزار شد.

****
دیدار با اعضای حوزه علمیه فاطمه الزهرا(س) شهرستان گرمه 

به مناسبت گرامی داشت هفته عقیدتی  سیاسی در سپاه و بسیج اعضای حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه (س) ناحیه گرمه با اعضای حوزه علمیه فاطمه الزهرا(س) شهرستان گرمه دیدار کردند.

مسئول حوزه علمیه ضمن خیر مقدم گفت:همکاری دو نهاد بسیج و حوزه علمیه در زمینه معنویت افزایی و بررسی آسیب های موجود در قشر جوانان می توانددر بهبود و ارتقاء مسائل اعتقادی نتیجه بخش باشد.

وی در ادامه افزود: اخلاص در کار باعث خشنودی خداوند و پیشرفت خود انسان خواهد شد که می تواند گفت مهمترین عامل برای موفقیت می باشد.

****

جلسه كارگروه زن وخانواده به مناسبت هفته عقيدتي سياسي برگزار شد

در اين جلسه نائب ريس كارگروه ضمن خيرمقدم با اشاره به منويات امام خامنه اي (مدظله العالي):چهار شرط  تحقق نصرت الهي را نماز،زكات،امر به معروف ونهي از منكردانست.

در ادامه ريس كارگروه گزارشي از عملكرد سال هاي قبل كارگروه ارائه و باتوجه به اهميت موضوع نماز در منويات رهبري به آسيب شناسي اين موضوع در سطح شهرستان پرداخت.   

****
جلسه هم انديشي مديران و دبيران امر به معروف ونهي ازمنكر

جلسه هم انديشي مديران امربه معروف ونهي ازمنكر درمحل حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه(س)ناحیه گرمه برگزار شد.

در اين جلسه مسئول امر به معروف حوزه با توجه بهمنويات امام خامنه اي(مدضلله العالي)به اهميت فريضه امر به معروف ونهي ازمنكراشارهودر ادامه به آسيب شناسي بحث نماز به وي‍ژه اهميت نماز اول وقت و نيز حضور جواناندر مساجد پرداخت.

در ادامه هريك از اعضاي حاضر در جلسه نظرات و پيشنهادات خود را در جهت رفع آسيب ها مطرح کردند. 

****
دیدار فرمانده انتظامی شهرستان گرمه با فرمانده سپاه گرمه

به مناسبت ایام ماه مبارک رجب و همچنین سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرمانده انتظامی شهرستان با فرمانده سپاه گرمه دیدار کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمه جهت عرض تبریک به مناسبت ایام ماه مبارک رجب و همچنین سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان دیدار نمود.

وی در جمع کارکنان این ناحیه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرا رسیدن ایام ماه مبارک رجب را تبریک گفته و از زحمات و همکاری های فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با این نهاد تقدیر و تشکر نمود.

****
کوهپیمایی کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمه

کوهپیمایی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمه، جمعی از کارکنان و سربازان این ناحیه در مسیر جنگل گلستان انجام شد.

****
مراسم معنوی اعتکاف در مسجد جامع گرمه برگزار شد

برنامه معنوی و پرفیض اعتکاف سال 94 در حالی در مسجد جامع گرمه برگزار شد که شروع آن مزین به نام مبارک امیرالمومنین علی(ع) است. پایگاه مقاومت بسیج امام هادی(ع) مسجدجامع گرمه هم در این برنامه به کمک معتکفین به میزبانی آنان شتافته است تا از این فیض بزرگ محروم نماند حوزه علی ابن ابیطالب(ع) هم آمادگی کامل خود را برای همکاری در جهت برنامه های فرهنگی و پشتیبانی اعلام کرده است.

****
طرح نهضت روشنگری برای نیروهای کادر و پایور ناحیه جاجرم و گرمه

مراسم نهضت روشنگری توسط مسئولین سپاه استان با حضور نیروهای پایور و وظیفه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان های جاجرم  و گرمه در محل نماز خانه ناحیه جاجرم برگزار شد.

این برنامه با هدف اشنایی با مسائل قضایی ،پیشگیری از تخلفات و جرائم و نکاتی حفاظتی برگزار شد .

****
برگزاری نمایشگاه اثار استاد شهید مطهری

به همت معاونت عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در ناحیه گرمه پوستر نکات اخلاقی و برگزیده استاد شهید مطهری در هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج در معرض دید علاقه مندان  در محل سالن ارشاد گرمه قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها