خبرهای داغ:
حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی نشست بصیرتی با حضور بسیجیان روستای قولانلو برگزار کرد.
کد خبر: ۸۵۱۷۲۶۶
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ حجت الاسلام منفردی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شیروان ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی به دشمنی های آمریکا با نظام مقدس جمهوری اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا به الان اشاره کرد و گفت: مگر ما با آمریکا مشکل ایجاد کردیم ،یا آمریکا با ما مشکلات ایجاد کرد.

منفردی در ادامه افزود: اولین گام آمریکا در دشمنی با ما این بود که شاه فراری ما را پناه داد و هرچه امام (ره) فرمود " او را به خودمان پس دهید ،مردم خوب میدانند چه کنند " گوش نکرد.

وی ادامه داد: آمریکا بیش از 20 میلیارد دلارپول ملت ایران را قبل از انقلاب گرفت تا در قبال آن وسایل نظامی تحویل دهد،اما نه تنها وسایلی نداد بلکه پول این ملت را نیز بلوکه کرد ،درحالیکه این پول میتواند بسیاری از مشکلات کشور را مرتفع کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه شیروان با اشاره به جنگ تحمیلی 8 ساله و کمک 38 کشور دنیا به رژیم بعث عراق گفت: زمانیکه شیطان بزرگ دید نتیجه ای از همه دشمنی هایش با ملت ما نگرفته حتی با گزینه نظامی،کشور را تحریم کرد ولی به خواست خدا نه تنها تحریم ها نتوانست ما را به زانو درآورد بلکه نظام اسلامی به پیشرفت های عظیمی دست پیدا کرد و امروز قدرت منطقه است.

منفردی افزود: عده ای فکر میکنند رابطه با آمریکا حلال مشکلات است،درصورتیکه اتکا کردن به نیروی درون حلال همه مشکلات خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها