مسؤول طرح‌های اقتصاد مقاومتی سپاه امام صادق(ع) خبر داد

بهره‌برداری از 125 پروژه‌ اقتصاد مقاومتی در استان بوشهر

مسؤول طرح‌های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: ۱۲۵ پروژه اقتصاد مقاومتی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 160 میلیون تومان در استان بوشهر به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۸۵۱۷۲۵۹
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی، سید حسین دستغیبی در بهره‌برداری از طرح اقتصاد مقاومتی در روستای دهداری دشتی گفت: اعتبارات سال 94 نسبت به سال گذشته بهتر است و تسهیلات پرداختی به متقاضیان با اولویت و در سه بخش پرداخت می‌شود.

 مسؤول طرح‌های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: اولویت اول بسیجیان مددجوی کمیته امداد است و تفاهم‌نامه‌ای نیز در این زمینه با کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) استان بوشهر منعقد می‌شود و این کار عملیاتی خواهد شد.

وی ادامه داد: دومین اولویت با افرادی است که مهاجرت معکوس به روستاها انجام می‌دهند چه در شهرها زندگی می‌کنند و چه در  روستاها ساکن شوند و آنهایی که تمایل به اجرای طرح مقاومتی بخصوص در بخش کشاورزی داشته باشند با آنها همکاری خواهیم کرد.

دستغیبی افزود: اولویت سوم افرادی هستند که درحال ازدواج می‌باشند و تاکید سازمان بسیج سازندگی بر توجه به جوانان جویای کار است.

وی یکی از برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی بازاریابی عنوان کرد و یادآور شد: این وظیفه به شرکت نگار نصر دراستان بوشهر واگذار شده است و ارائه تسهیلات از اوایل خرداد ماه سال جاری آغاز می‌شود.

دستغیبی گفت: در سال 94 بیشترین حجم کار در منابع تسهیلاتی توسط بسیج سازندگی و با همکاری بانک مهر اقتصاد دام سنگین است که دشتی دارای ظرفیت خوبی در این زمینه می‌باشد.

مسؤول طرح‌های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: همزمان با بهره‌برداری از طرح گاو شیرده روستای دهداری دشتی درسطح استان بوشهر نیز 125 پروژه اقتصاد مقاومتی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 160 میلیون تومان توسط سازمان بسیج سازندگی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی افزود: سال گذشته حدود 800 طرح اقتصاد مقاومتی در استان بوشهر شامل دام سبک و سنگین، پرورش مرغ بومی، گلخانه، صنایع تبدیلی و قارچ به متقاضیان واگذار شد.

دستغیبی اضافه کرد: با اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی با توجه به بومی بودن کار و آشنایی مجریان طرح‌های اقتصاد مقاومتی که عموما روستایی هستند با حمایت تسهیلاتی و مشاوره تخصصی توسط سازمان بسیج سازندگی و سازمان جهاد سازندگی کمک بسیار خوبی به معیشت خانواده‌های روستایی خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار