خبرهای داغ:
مسئول عملیات سپاه ناحیه امام حسن(ع)قزوین:

بسيج درعرصه های رزمی آماده رفع هرگونه تهديد عليه نظام جمهوری اسلامی ايران است

مسئول عملیات سپاه ناحیه امام حسن(ع)قزوین عنوان کرد: بسيج در عرصه های رزمی آماده رفع هرگونه تهديد عليه نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران است و در كنار يگان‌های نظامی و انتظامی مآموريت های خود را انجام می دهد.
کد خبر: ۸۵۱۷۲۴۰
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳

درزی مسئول عملیات سپاه ناحیه امام حسن (ع) استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین بیان کرد: حفظ روحيه ايثارگري در بسيجيان، وحدت رويه در كليه نيروهای سازمان بسيج از جمله اهداف رزمايش‌های بیت المقدس می‌باشد.

 وی با بیان اینکه بسیج به مانند الگوبرای مردم در جامعه می‌باشد، گفت: گردان‌های بسيج به عنوان الگوي مردم در بيشتر نقاط دنيا هستند و اگر امروز شاهد بيداري اسلامي در كشورهای مسلمان هستيم به بركت الگوگيری از بسيج است كه توانستند از كيان و مملكت خويش دفاع كنند.

درزی خاطرنشان کرد: بسيج در عرصه های رزمی آماده رفع هرگونه تهديد عليه نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران است و در كنار يگان‌های نظامی و انتظامی مآموريت های خود را انجام می دهد.

مسئول عملیات سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) بیان کرد: دشمنان جهانی به دنبال تضعيف و تخريب روحيه ملت ايران اسلامی هستند كه به نمايش گذاشتن اقتدار و توان نظامی و دفاعی كشورمان موجب هراس دشمنان ميشود.

این مسئول به نقش بسیج در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: مجموعه بسيج با استفاده از ظرفيت های اثر بخش و موضاعات مختلفی كه دارد توانسته است در تمامی عرصه ها موفقیت های چشمگیری داشته باشد.

وی در خاتمه متذکر شد: بعد از پيروزی درجنگ هشت سال  دفاع مقدس امروزه شاهد فعاليت در عرصه‌های فرهنگی، علمی، سازندگی هستيم كه در اين عرصه ها هم می توان نقش بسيج را در يك نقش پر رنگ و اثر گذار قلمداد كرد.

 

 

8001/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار