عزم وزير ورزش براي به نابودي كشاندن فوتبال ايران كاملاً جدي است و در اين راه حتي حامياني نيز دارد.
کد خبر: ۸۵۱۷۲۲۵
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، عزم وزير ورزش براي به نابودي كشاندن فوتبال ايران كاملاً جدي است و در اين راه حتي حامياني نيز دارد. گودرزي كه از همان ابتداي وزارتش در ورزش شمشير را از رو براي فوتبال بست حالا با اظهارات ضد و نقيضش در خصوص سرمربي تيم‌ملي كار را به جايي رسانده كه فضاي فوتبال كشور به جاي حركت به سمت آرامش با چنان تشنج و حاشيه‌اي روبه‌رو شده كه بعيد است در مدت زمان كوتاه ساكت شود.  اظهارات گودرزي در جلسه خودساخته عصر چهارشنبه گذشته او با برخي پيشكسوتان فوتبال و حمله مجدد او به سرمربي تيم‌ملي و حرف‌هاي توهين‌آميز عليه كرش اينقدر ناباورانه بود كه حتي اطرافيان او و فدراسيون‌نشينان را هم به تعجب وا داشت تا جايي كه اسلاميان، نايب‌رئيس فدراسيون فوتبال كه توسط خود وزارت معرفي شده، گفت: دلايل انتقادهاي گودرزي را نمي‌دانم، يا اينكه حسني‌خو، مديركل حراست وزارت و نماينده گودرزي در جلسات فدراسيون و كرش هم صراحتا دوباره اظهار كرد كه تكليف كرش روشن و او در تيم‌ملي ماندني است.

به‌رغم تمامي اين حرف‌ها جناب وزير باز هم به جاي اينكه اين آتش را خاموش كند با صحبت‌هاي خود در جمع پيشكسوتان فوتبال آن را برافروخته‌تر كرد تا ثابت كند تنها به نابودي فوتبالي مي‌انديشد كه نمي‌تواند نظرات شخصي خود را در آن پياده كند. به وضعيت فوتبال ايران نگاه كنيد تا خود به اين نتيجه برسيد. استقلال و پرسپوليس به عنوان دو باشگاه بزرگ ايران با وضعيتي نابسامان روبه‌رو هستند و در نهايت ضعف به سر مي‌برند، چون آدمي غيرفوتبالي و نابلد قرار است آنها را به عده‌اي پولدار واگذار كند. 

وضعيت تيم‌ملي و مربي آن نيز به درستي معلوم نيست چون گودرزي هر ساعت يك موضع‌گيري خاص از خود نشان مي‌دهد كه به هيچ وجه نمي‌توان روي آن حساب باز كرد و در نهايت نيز فدراسيون مي‌ماند كه آدم‌هاي آن بدون حاشيه امنيت كار مي‌كنند چون گودرزي تمام تلاش خود را مي‌كند كه افراد دلخواه خود را در اين فدراسيون بچيند.
وزير ورزش در حالي به فني‌ترين و ريزترين مسائل فدراسيون فوتبال دخالت مي‌كند كه حتي از اصلي‌ترين مسئوليت خود در ورزش كه همانا پاسخگويي است شانه خالي مي‌كند، گودرزي عصر چهارشنبه عنوان كرده بود كه بايد به جاي فدراسيون‌ها كه خودشان همه‌ كار مي‌كنند در مجلس پاسخگو باشد. نكته جالب اين آشفته‌بازار اينكه حرف‌هاي ضد و  نقيض گودرزي سخت مورد توجه برخي افراد هميشه منتقد قرار گرفته و آنها با به‌به‌ و چه‌چه كردن براي حرف‌هاي جناب وزير سعي دارند تا فضا را به هرگونه‌اي كه شده به سود او تغيير دهند. گودرزي با صحبت‌هاي عصر چهارشنبه خود سرمربي و تيم‌ملي را به حاشيه جنجال برد، حاشيه‌اي كه حالا براي پايان يا ادامه آن بايد منتظر نتيجه جلسه‌ امروز كفاشيان و كرش ماند،‌ اما جناب وزير ديروز پرده ديگري هم از خود نشان داد و آن چيزي نبود جز هدف قرار دادن رياست فدراسيون فوتبال تحت عنوان اينكه كفاشيان به دليل بازنشسته بودن نمي‌تواند در انتخابات آينده فدراسيون فوتبال شركت كند. ظاهرا موفقيت جناب گودرزي و همفكرانش در وزارت ورزش و پيروزي آنها در انتخابات وزنه‌برداري خيلي به مذاقشان خوش آمده كه از هم‌اكنون به فكر نشاندن آدم مدنظر خود بر رياست فدراسيون فوتبال آن هستند. آنچه مسلم است اينكه دخالت‌هاي وزير در امور فدراسيون‌ها كه اين روزها با فوتبال نمود بيشتري پيدا كرده شرايط را به گونه‌اي رقم زده كه بايد اذعان كرد مشكل اصلي ورزش خود گودرزي و آدم‌هايش نظير امير خادم هستند. آدم‌هايي كه با تصميمات اشتباه و حرف‌ها و عملكردهاي سليقه‌اي ورزش را بيشتر از گذشته به پرتگاه نابودي نزديك مي‌كنند.
ارسال نظرات