رئیس فدراسیون تکواندو گفت: بسیج تفکرات انقلابی و اسلامی را در ورزش احیا می کند.
کد خبر: ۸۵۱۷۲۱۹
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو گفت: بسیج در چند سال اخیر در ورزش فعالیت های با برنامه و هدفداری را آغاز کرده است. این در حالی است که قبل از آن متاسفانه شاهد حضور پراکنده و بی برنامه ای از سوی بسیج در زمینه ورزش بودیم که خوشبختانه با ورود مدیریت جدید و اصلاحاتی که صورت گرفت، امروز شاهد حضور منسجم و هدفدار بسیج در ورزش هستیم که توانسته موفق باشد.

پولادگر با اشاره به جایگاه بسیج در جامعه افزود: بسیج به واسطه جایگاه مقدسی که بین مردم دارد، در تمامی عرصه ها موثر و موفق بوده و مورد اقبال مردم قرار گرفته است. بسیج امتیازات و ویژگی هایی دارد که سبب شده مردم خودشان را از بسیج بدانند و این رمز موفقیت بسیج در تمامی بخش هایی بوده که ورود پیدا کرده است.

رئیس فدراسیون تکواندو اظهار داشت: با توجه به این تاثیرگذاری حضور بسیج در ورزش امر مبارکی است. به هر حال ورزش در بین جوانان جایگاه ویژه ای دارد و بسیاری از قشر جوان کشور به ورزش علاقمند هستند. به همین خاطر بسیج با توجه به سبقه انقلابی و دینی که دارد می تواند تفکر انقلابی و اسلامی را در ورزش احیا کند.

وی افزود: بسیج همچنین به دلیل اعتباری که دارد می تواند نقش تاثیرگذاری در گسترش اخلاق مداری در ورزش داشته باشد. بسیج در ذهن مردم تلفیقی از فرهنگ ایثار و شهادت و عرق ملی است و این فاکتورها ریشه های بسیج را شکل داده و این نیروی مردمی می تواند در رفع ناهنجاری ها موثر باشد.

پولادگر با اشاره به برنامه های بسیج در ورزش پایه و قهرمانی گفت: با آسیب شناسی که بسیج در ورزش انجام داد و اینکه چه بخشی بیشتر نیاز به کمک دارد، فعالیت هایش را بیشتر در بخش پایه متمرکز کرده است. استعدادهای زیادی در کشورمان در زمینه ورزش داریم که باید بستر رشد آنها فراهم شود.به خصوص برای جوانانی که در نقاط دور افتاده و محروم کشور هستند و باید زمینه ای برای ورزش کردنشان فراهم شود.

رئیس فدراسیون تکواندو ادامه داد: توجه به ورزش پایه و استعدادیابی در چند سالی که از ورود جدی بسیج در ورزش می گذرد، یکی از کارهای بزرگ بسیج است  و امیدوارم که ورود با برنامه و هدفمند بسیج ادامه پیدا کند و اطمینان دارم با تعامل بسیج با سایر بخش های ورزش کشور، اثرات و ثمرات آن را در ورزش قهرمانی و همگانی خواهیم دید.

ارسال نظرات