خبرهای داغ:
به مناسبت هفته معلم از مربی صالحین حوزه علی ابن ابیطالب(ع) ناحیه گرمه دیدار به عمل آمد.
کد خبر: ۸۵۱۷۱۹۲
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و همچنین هفته معلم و میلاد با سعادت امام علی (ع) از مربی صالحین حوزه برادر بسیجی طائفی دیدار به عمل آمد در این برنامه فرمانده حوزه مقاومت بسیج علی ابن ابیطالب(ع) به همراه شورای حوزه حضور داشتند.

****
اردوی فرهنگی،تفریحی پایگاه مقاومت بسیج  شهید دکترصادقی گرمه برگزار شد

در آستانه میلاد با سعادت حضرت علی (ع) پایگاه مقاومت بسیج شهید دکترصادقی برای متربیان حلقه صالحین شهید صیادشیرازی در سطح نونهالان برنامه اردوی فرهنگی تفریحی برگزار کرد این برنامه در منطقه اطراف شهرگرمه معروف به سراچمن برگزار شد.

****
دیدار با برادر بسیجی ابراهیم نیا به مناسبت روز کارگر

به مناسبت روز کارگر و گرامیداشت مقام کارگر فرمانده حوزه مقاومت بسیج علی ابن ابیطالب(ع) ناحیه گرمه به همراه شورای  این حوزه با بسیجی ابراهیم نیا عضو شورای حوزه دیدار کردند و ضمن تقدیر از زحمات برادر بسیجی ولادت امام علی (ع) و روز پدر و همچنین روز کارگر را به وی تبریک گفتند.

****
دیدار با معلم بسیجی به مناسبت هفته معلم برگزار شد

به مناسبت هفته معلم و گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهیدمرتضی مطهری(ره) فرمانده حوزه مقاومت بسیج علی ابن ابیطالب(ع) ناحیه گرمه به همراه شورای حوزه و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ثارالله بامعلم بسیجی حسین دوستمحمدی دیداری بعمل آمد.

فرمانده حوزه ضمن تقدیر از زحمات این برادر بزرگوار به اهمیت برنامه های سال 94   تاکید کرد وافزود بایستی حوزه به همراه مجموعه شورای حوزه بحث فرهنگی و از حلقه های صالحین را مورد اهتمام بیشتر قرار دهد.

****

دیدار با بسیجیان در هفته معلم توسط حوزه علی ابن ابیطالب(ع)ناحیه گرمه

به مناسبت هفته عقیدتی وسیاسی در سپاه و همچنین هفته معلم از مربی صالحین حوزه دیدار به عمل آمد.

این برنامه فرمانده حوزه به همراه شورای حوزه و همچنین فرماندهان پایگاه های ثارالله (ع) و شهید دکترصادقی از برادر بسیجی عباس دوست محمدی دیدار کردند آقای دوست محمدی ضمن تقدیر اشاره به حدیثی از امام صادق(ع)کرد و گفت: صله رحم و دیدار باعث تحکیم روابط و نزدیکی قلب ها به یکدیگر می شود.

****
برنامه پدران آسمانی در گلزار شهدا ایور برگزار شد

برگزاری برنامه معنوی پدران آسمانی در گلزار شهدای ایور به همت پایگاههای مقاومت بسیج شهرایور در آستانه میلاد با سعادت امام علی (ع) برنامه معنوی پدران آسمانی برگزار شد.

در این برنامه که به همت بنیاد شهید شهرستان گرمه برگزار شدجمعی از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج علی ابن ابیطالب(ع) ناحیه گرمه و همچنین پایگاههای مقاومت بسیج شهر ایور حضور داشتند.

****
هفته کارگر به کارگران زحمتکش تهنیت باد

با توجه به روز جهانی کار و کارگر فرمانده حوزه مقاومت بسیج علی ابن ابیطالب(ع) ضمن گرامیداشت این روز به همه کارگران زحمتکش تبریک گفت و افزود امام علی (ع) همواره در حال کار وتلاش بودند و تمام ثمره کار و زحمت خود را وقف مسلمانان و مستضعفین می کردند و ایشان می فرمایند که بهترین تفریح کار است همچنین پیامبر بزرگ اسلام دست های پینه بسته کارگر را بوسه زد و فرمود که این دستها درآتش جهنم نخواهد سوخت.

فرمانده حوزه ضمن تبریک به کارگران بسیجی اشاره کرد و گفت مادر برنامه های این هفته تقدیر از کارگران زحمتکش بسیجی را در دستور کار قرار خواهیم داد.

****
هفته معلم بر همه فرهنگیان و معلمین زحمت کش مبارکباد

فرمانده حوزه علی ابن ابیطالب(ع) با توجه به در پیش بودن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و همچنین هفته معلم به همه معلمان دلسوز و فرهنگیان تبریک گفت.

وی ضمن گرامیداشت این ایام افزود: معلمی شغل انبیاست و باید قدراین جایگاه را دانست و از آن خوب پاسداری و مواظبت کرد.

وی در ادامه به برنامه های حوزه اشاره داشت و گفت: ما در این هفته مبارک از معلمین و مربیان بسیجی دیدار و سرکشی خواهیم داشت و از فرماندهان پایگاههای بسیج که معلم و فرهنگی هستند تقدیر خواهیم کرد.

 

****
 برگزاری حلقه سرگروه ها( شهیده سیده طاهره هاشمی)

حلقه سرگروه ها با موضوع ایمان و معنویت در پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه(س) شهر ایور برگزار شد.

مربی شجره طیبه صالحین ضمن تبریک ولادت امام علی(ع) گفت: همه سعادت و خوشبختی را دوست دارند ولی سعادت چگونه بدست می آید؟چگونه میشود خوشبختی را به وجود آورد؟

وی در ادامه خاطر نشان کرد:برای سعادت مندی راهی جز تهذیب نفس و کسب مکارم اخلاقی در چارچوب عقل و شرع وجود ندارد.

**** 
برگزاری حلقه سرگروه ها(شهید محسن امانی)

حلقه سرگروه ها با موضوع جایگاه ولایت فقیه در حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه(س) ناحیه گرمه برگزار گردید.

مربی شجره طیبه صالحین ضمن تبریک ایام رجبیه و ولادت امام علی(ع) گفت:سیره عملی فقهای شیعه دربسیاری از موارد نشان می دهد که عالمان شیعه از غیبت کبری تاکنون برای فقیه ولایت قائل بودند و هر وقت مجالس برای اعمال این ولایت دست داده است به کارهای بزرگی دست می زدند تا بقای تشیع تا به امروز مدیون آن اقدام هاست، انجام این کارها هیچ توجیهی جز پذیرش ولایت فقیه ندارد.

**** 

تشکیل حلقات معرفتی تربیتی در مراسم پرفیض اعتکاف

جلسه تشکیل حلقات معرفتی تربیتی با همکاری حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه(س) و پایگاه مقاومت بسیج حضرت زهرا(س)  با حضور معتکفین و سرگروهای صالحین در مراسم پرفیض اعتکاف برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها