خبرهای داغ:
امام‌جمعه موقت ملایر:

ملت یمن پیروز واقعی در حمله عربستان به این کشور هستند

امام‌جمعه موقت ملایر با اشاره به حمله عربستان به یمن و بیان اینکه پیروز واقعی این جنگ ملت یمن هستند، گفت: آل سعود در باتلاقی افتاده‌ که در آن فرو می‌رود.
کد خبر: ۸۵۱۷۱۲۱
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ملایر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و هفته معلم تصریح کرد: این حقیقت بارها گفته شده که جریان حق و باطل در طول تاریخ استمرار داشته و تا روز قیامت نیز ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در قرآن کریم از این دو جریان به عنوان آب و کف تعبیر شده است، گفت: جریان باطل را باید شناخت تا تحت تأثیر آن قرار نگرفت.

امام‌جمعه موقت ملایر با بیان اینکه اعتکاف انسان را پاک و پاکیزه می‌کند چه در ماه مبارک رجب باشد چه در ماه مبارک رمضان، ابراز داشت: آل سعود هیچ توجهی به این ماه عزیز نمی‌کند و به آدم کشی خود ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به فضیلت‌های ماه مبارک رجب گفت: باید از فرصت‌های خودسازی و انسان سازی در این ماه استفاده کنیم.

فاضلیان با بیان اینکه فرهنگ ما، فرهنگ اسلامی، دینی و ایمانی است، افزود: همیشه استفاده از واژه پیروز و شکست خورده درست نیست چراکه گاه جای این دو تغییر می‌کند همچون حماسه کربلا که همه فکر می‌کردند امام حسین(ع) شکست خورده و یزید پیروز شده در صورتی که اینگونه نبود و امروز هیچ نامی از یزید نیست اما نام امام حسین(ع) جهانی شده است.

وی با اشاره به حمله عربستان به یمن و بیان اینکه پیروز واقعی این جنگ ملت یمن هستند، گفت: آل سعود در باتلاقی افتاده‌ که در آن فرو می‌رود و انصارالله نیازی به تجهیزات ندارد که می‌گویند ایران تجهیزات می‌دهد بلکه ما فقط کمک دارویی و غذایی ارسال می کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار