خبرهای داغ:
نمازگزاران شهرستان های مختلف استان فارس و شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) با برپایی راهپیمایی ، کشتار مردم مظلوم یمن را محکوم و انزجار خود را از حملات ددمنشانه آل سعود به کشور یمن ، اعلام کردند.
کد خبر: ۸۵۱۷۱۰۶
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس،  نمازگزاران پس از اقامه نماز جمعه این هفته در نقاط مختلف فارس بار دیگر حماسه حمایت از مسلمانان را به رخ استکبار کشیدند و ضمن محکوم کردن جنایات وحشیانه سعودی ها، شعاری های ضد استکباری و ضد صهیونیستی سردادند.

مردم ولایت مدار شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) دراین راهپیمایی که از مصلای نماز جمعه شیراز آغاز و تا چهار راه پیروزی این شهر ادامه داشت ، با شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل ، حمایت خود را از مسلمانان یمن اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی ، خواستار اقدام فوری نهادهای بین المللی و کشورهای مسلمان منطقه برای متوقف کردن جنایات آشکار رژیم آل سعود در کشور یمن شدند.

عربستان سعودی با ائتلاف 9 کشور عربی منطقه (غیر از عمان) ازششم فروردین 94 حملات گسترده ای را علیه فقیرترین کشور عربی منطقه آغاز کرده است تا عبد ربه منصور هادی رییس جمهوری فراری و مستعفی یمن را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن انصارالله که امنیت شهرهای یمن را تامین می کنند، جلوگیری کند.

ریاض بعد از حدود یک ماه بمباران زیرساخت های یمن و از بین بردن تاسیسات حیاتی این کشور بدون آن که به اهداف اعلام شده دست یابد، اعلام آتش بس کرد اما بعد از آتش بس تبلیغاتی اعلام شده همچنان یمن را هدف حملات هوایی قرار داده است و با بمباران فرودگاه بین المللی صنعا از کمک رسانی به مردم این کشور جلوگیری می کند.

از زمان آغاز تجاوز نظامی عربستان به یمن، تاکنون بیش از سه هزار و 500 نفر از مردم این کشور کشته و شش هزار نفر دیگر نیز مجروح شده اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها