خبرهای داغ:
امام جمعه کازرون با اشاره به قتل عام زنان و کودکان بی گناه در یمن در تجاوز عربستان به این کشور، تصریح کرد: قطعاً در این نبرد مردم یمن به پیروزی خواهند رسید و روسیاهی در تاریخ را برای خاندان آل سعود به یادگار خواهند گذاشت.
کد خبر: ۸۵۱۷۰۹۲
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های امروز  دوم نماز عبادی سیاسی جمعه کازرون با تسلیت سالروز شهادت امام کاظم (ع)، که مصادف با پنج‌شنبه آینده است اظهار داشت: امروز 18 اردیبهشت‌ماه به‌عنوان روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر است که به تمام امدادگران تلاشگر در این مجموعه خداقوت می‌گوییم و از آنان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

 

وی به تشریح وظایف جمعیت هلال احمر پرداخت و گفت: علاوه بر آموزش عمومی به مردم برای  برای انجام وظیفه در مواقع خطر، کمک به محرومین و مظلوین کشورهای دیگر نیز یکی از وظایف جمعیت هلال احمر محسوب می شود.

 

خطیب جمعه کازرون اضافه کرد: جنایتکاران آل سعود از کمک‌های جمعیت هلال احمر کشورمان به مردم مظلوم یمن جلوگیری کردند که امروز نیز مردم غیور ایران اسلامی پس از نماز جمعه اقدام به کمک به مردم یمن و راهپیمایی علیه آل سعود خواهند کرد.

 

خرسند با تأکید بر لزوم حمایت از مردم یمن، بیان داشت: امروز مردم مظلوم یمن تحت شدید ترین بمباران های رژیم آل سعود خبیث هستند و لازم است در این ماه رجب، کمک های مالی خود را برای این برادرن و خواهران، ارسال نماییم.

 

وی با طرح این پرسش که‌ آیا آل سعود متولی امور یمن است، تصریح کرد: مردم یک کشور رئیس جمهور تحمیلی نمی‌خواهند و حاکمیت او را قبول ندارند به‌همین دلیل از زمین و آسمان مورد حمله و تجاوز قرار می‌گیرند.

 

امام جمعه کازرون با اشاره به قتل عام زنان و کودکان بی گناه در یمن در تجاوز عربستان به این کشور، تصریح کرد: قطعاً در این نبرد مردم یمن به پیروزی خواهند رسید و روسیاهی در تاریخ را برای خاندان آل سعود به یادگار خواهند گذاشت.

 

خرسند اضافه کرد: عربستان علیه رژیم صهیونیستی در تجاوز به مردم فلسطین حتی یک دلار هزینه نکرده اما امروز مردم بی‌دفاع یمن را به خاک‌وخون می‌کشد.

 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد مبارزه جدی با فساد گفت: با سخنرانی کردن فساد ازبین نمی‌رود به‌ویژه در مسائل مالی که لازم است اقدامات به‌موقع و ضروری انجام شود.

 

خطیب نماز جمعه کازرو همچنین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد معلمان خاطرنشان کرد: مسئولان دولتی باید در زمینه معیشت معلمان چاره‌اندیشی کنند که البته فرهنگیان نیز لازم است با درایت عمل کرده تا بهانه به دست دشمنان نظام اسلامی نیفتد.

 

خرسند در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با اشاره به مذاکرات هسته‌ای بیان کرد: مذاکره یعنی منطق و تهدید به معنای بی‌منطقی است و ملت ایران نشان داده که زیر بار تهدید نخواهد رفت.

 

وی مرگ بر آمریکا را در زمان کنونی تقرب به خدا دانست و گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی هرگز دست از مبارزه با استکبار جهانی بر نخواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها