خبرهای داغ:
کارشناس امور قرآنی حوزه علمیه همدان:

همنشینی با قرآن، فرزندان را در برابر شبیخون فرهنگی دشمن بیمه می‌کند

کارشناس امور قرآنی حوزه علمیه همدان ابرازامیدواری کرد: همنشینی فرزندان با آیات الهی می تواند آنها را در مقابل تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمن بیمه کند.
کد خبر: ۸۵۱۷۰۷۷
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سیدابوالفضل حکیمی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز سیاسی عبادی جمعه شهر همدان، با اشاره به اینکه حفظ قرآن باید بیشتر در خانواده ها رواج یابد، اظهار کرد: همنشینی فرزندان با آیات الهی می تواند آنها را در مقابل تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمن بیمه کند.

وی تصریح کرد: حفظ قرآن فضیلت زیادی دارد و در احادیث نسبت به آن تأکیدات فراوانی شده و مقام معظم رهبری نیز بر حفظ کردن قرآن توسط جوانان و نوجوانان تاکید دارند به طوری که ایشان حفظ قرآن را مقدمه عمل به آیات قرآنی و زمینه ساز تحقق آن در جامعه اسلامی می دانند.

کارشناس امور قرآنی حوزه علمیه همدان خاطرنشان کرد: زمانی که کلام خدا در جوانان نفوذ کرد و زینت بخش درون آنها شد می‌توانند در ابعاد دینی، اخلاقی و اعتقادی رشد کنند.

وی با بیان اینکه افرادی که قرآن را از حفظ کرده و به آن عمل می کنند از ثروت بالای معنوی برخوردارند، یادآور شد: قرآن ذخیره مادام العمر برای کسانی است که این کلام آسمانی را حفظ می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار