خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در همدان:

تروریست‌های دنیا محصول وهابیت است/آل سعود، مجری خواسته‌های شوم آمریکا و اسرائیل است

نماینده ولی‎فقیه در استان همدان تروریست‌های دنیا را محصول وهابیت دانست و گفت: آل سعود اکنون مجری خواسته‌های شوم آمریکا و اسرائیل شده است و جنگ یمن سبب رسوا شدن آل سعود می‎‌شود.
کد خبر: ۸۵۱۷۰۷۶
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: مسلمان باید به تقوای راستین که از بینش و معرفت دینی نشأت گرفته است بهره‌مند شوند تا تمام امور زندگی آنها تحت تأثیر آن قرار گیرد و در نهایت به اوج کمال ابدی برسند.

وی با اشاره به اینکه گناه یکی از مسائلی است که گریبان اکثریت انسان‌ها را گرفته است، انسان‌ها به سبب وسوسه شیطان، خودپرستی و هواپرستی مرتکب گناه می‌شوند که گاهی این گناه به دلیل گستردگی دامنه نابخشودنی است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه انسانها گناه را مورد غفلت قرار داده‌اند، تصریح کرد: در صورتی که فردی مرتکب گناه شود ممکن است به سبب دامنه وسیع گناه، دیگران نیز تحت تأثیر از آن دچار گناه نابخشودنی شوند چرا که میدان تخریب گناه بسیار وسیع است.

وی گفت: اکثر گناهان توسط خداوند متعال با توبه بخشیده میشود اما برخی از گناهان بخشودنی نیست در این میان بستن راه خدا به روی مردم و هدایت آنها به راه کج از گناهان نابخشودنی است.

محمدی بیان کرد: بزرگترین جنایتی که در عصر معاصر شکل می‌گیرد کشاندن و هدایت مردم به راه انحراف برای نرسیدن به خداوند است و این گناه دامن‌گیر دیگران هم می‌شود.

وی افزود: شیطان بزرگ آمریکا، انگلیس و آل سعود، مردمی را که در استضعاف فکری، فرهنگی و اقتصادی قرار دارند از صراط مستقیم دور می‌کنند و راه کج را هموار میکنند تا از خدا دور شوند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد: دشمنان اسلام با کفر، نفاق، جنایت و خیانت با مردم مسلمان میجنگند تا دین را از آنها بگیرند و خدا و پیامبر(ص) را دروغ جلوه دهند و مسلمانان را به انحراف بکشند.

وی اظهار داشت: یهود و نصاری اکنون نمی‌گویند خدا و وحی دروغ است بلکه تورات و انجیل را دستکاری و تحریف و یکسری خرافات را تحویل مردم دادند تا مردم از این خرافات پیروی کنند.

محمدی با بیان اینکه پیدا کردن شریک برای خداوند گناهی نابخشودنی است، افزود: آل سعود اکنون مجری خواسته‌های شوم آمریکا و اسرائیل شده است و جنگ یمن سبب رسوا شدن آل سعود میشود.

وی تصریح کرد: آل سعود در چندین عملیات هوایی یمن را کوبیده و مورد هدف بمباران قرار داده است و با تخریب سیلوی گندم این کشور، مردم گندم و نان برای خوردن ندارند و این نمونه‌ای جنایات ظالمان ضد اسلام است.

خطیب جمعه همدان بیان کرد: روحانیون باید درباره مسائل روشنگری کنند و در صورتی که سراسر عالم را کفر گرفت باید مسلمانان شیعه و مؤمن واقعی بمانند و از دین اسلام تبیعت و حفاظت کنند.

وی تروریست‌های دنیا را محصول وهابیت دانست و افزود: اسرائیل به عنوان حکومت باطل دچار جنگ درونی شده است و باطل همواره نابودشدنی است و باید مراقب شیطان درونی و بیرونی بود.

امام جمعه همدان عنوان کرد: ائمه جماعات تنها برای پیرزن و پیرمردها نیستند بلکه باید با تمام اقشار جامعه به ویژه جوانان انس بگیرند و با جذب جوانان با آنها ارتباط برقرار کنند و مسائل را برای آنها روشن کنند.

وی خطاب به مسئولان گفت: در هر مسئولیت، پست و ریاستی قرار دارید هرگاه تشخیص دادید یک نفر توانمندتر و شایستهتر از شما برای این پست وجود دارد باید کنار بکشید و پست را تحویل دیگری بدهید و این رفتار نشان از ایمان و تقوای شما دارد.

محمدی با اشاره به روز بیماری‌های خاص و صعبالعلاج ابراز کرد: افرادی که گرفتار این نوع بیماری‌ها هستند از نظر هزینه‌های درمانی و زندگی و تحمل مریضی شرایط سختی را می‌گذرانند که باید مورد حمایت و توجه قرار گیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات