مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان

موج اسلام خواهی عامل نگرانی غرب است

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان گفت: عامل نگرانی غرب از موج اسلام خواهی است نه قدرت نامی و هسته ای ایران.
کد خبر: ۸۵۱۷۰۵۱
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، کامیار مهدی پور روز گذشته در اردوی تشکیلاتی مهارتی دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور رشت در اردوگاه چمخاله لنگرود گفت: در این شرایط حساس و دهه فتنه وظیفه دانشگاهیان، خصوصا دانشجویان خطیر است و باید بیشتر از خود هزینه کنیم، چرا که الان همه تمرکزها روی دانشگاه است.
وی گفت: سرعت رشد اسلام اکنون در غرب بسیار  رو به افزایش است، به طوری که در آمریکا 5/2 برابر سرعت رشد گرایش به اسلام داریم و این عامل نگرانی غرب است.
مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان گفت: در فرانسه 30% نوجوانان و جوانان مسلمان هستند و طبق پیش بینی ها تا 2025 از هر فرانسوی یک نفر مسلمان است.
مهدی پور گفت: لذا عامل نگرانی غرب از موج اسلام خواهی است نه قدرت نامی و هسته ای ایران.
وی افزود: امروز دشمن برای ضربه زدن به اسلام به ساخت مدل های بدلی روی آورده است،لذا بر هر 2 مذهب شیعه و سنی مدلهای جعلی تولید کرده مثل داعش، النصره و ...
مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان تصریح کرد: لذا بنا به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند:«دانستن اینکه دشمن چه در سر دارد، بخشی از توان دفاعی ماست، بایستی نقشه ها و طرح های دشمنان را شناخت و با مطالعه نسبت به آگاهی بخشی و تبیین روز حرکت اقدام کرد.
مهدی پور گفت: مرکز تابان در موسسه بروکینگز 10 سناریو و گزینه را برای برخورد واشنگتن با تهران بررسی و معرفی نمودند که تمامی تلاش های فکری یک تیم شش نفره آمریکایی صهیونیستی در هر 10 راهکار براندازی نرم،  با شکست مواجه شد.
وی گفت: این 10 راهکار شامل 2 گزینه دیپلماتیک، 3 گزینه نظامی، 3 گزینه تغییر حکومت و یک گزینه نهایی بوده است که ملت شریف ایران خصوصا دانشجویان عزیز می‌‌بایست برای مقابله با قدرت های سلطه گر و جنایتکار با هدف حفظ استقلال کشور، دفاع از تمامیت ارضی، نفی سلطه پذیری از بزرگترین سرمایه خود که همانا اعتقاد به اسلام است، دفاع نمایند.
مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به باز تولید مدل تفکری امام راحل در منطقه و جای جای جهان اشاره کرد که امروز در مدل تفکری انقلاب اسلامی ایران، در حال نقش آفرینی بوده و زوال و انحطاط رژیم آل سعود در حال شکل گیری است.
مهدی پور به جمله ای از امام راحل اشاره کرد و گفت: جهان باید بداند که ایران راه خود را پیدا کرده است و تا قطع منافع آمریکای جهانخوار، این دشمن کینه توز مستضعفین جهان، با آن مبارزه ای آشتی ناپذیر دارند.
وی گفت: ما مبارزه سخت و بی امان خود را علیه آمریکا شروع کرده ایم و امیدواریم فرزندانمان با آزادی از زیر نوع ستمکاران پرچم توحید را در جهان بر افروزند.
مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان افزود: ما یقین داریم که دقیقا به وظیفه مان که مبارزه با آمریکای جنایتکار است ادامه می دهیم.
مهدی پور با اشاره به تاریخ اندلس گفت: اسلام به سبب تعالیم عالیه و فرهنگ پرور و تمدن ساز بودنش، توانست با وجود تمدنهای بزگی مانند تمدن ساسانیان و تمدن روم و تمدن مصر، تمدن جدیدی را پدید آورد.
وی گفت: البته اگر اسلام به دست اهل بیت(ع) انتشار پیدا می‌کرد، قطعا آنچه که پدید می‌آمد بسیار با عظمت تر از آن چیزی بود که ما امروزه از آن بعنوان تمدن اسلامی یاد می‌کنیم.
مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان افزود: تمدن اسلام به سرعت به اسپانیا که تحت تسلط مسلمین بود درآمد، اما این تمدن 350 ساله بواسطه چند عامل دچار انحطاط و سقوط شد.
مهدی پور قومیت گرایی و سست کردن ارزشهای مذهبی را با رواج فساد و تباهی را عامل سقوط تمدنهادانست و گفت: امروز هم ماهواره ها و شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در راستای سست کردن بنیانهای اعتقادی مسلمانان گام برمی‌دارند و نقشه تفرقه افکنانه در پشت ظاهر جذاب خود دارند.
وی گفت: این میدان سخت جنگ نرم ابعاد شخصیتی مختلفی را می‌خواهد که در رأس آن به فرموده مقام معظم رهبری، بعد اخلاقی است.
مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان گفت: برای کار تشکیلاتی و در مجموعه بسیج دانشجویی بعنوان یک مجموعه تربیت محور که تربیت کادر انقلابی برای استمرار انقلاب یک ضرورت است تشریح ویژگی های بعد اخلاقی از نگاه مقام معظم رهبری اهمیت ویژه ای دارد.
مهدی پور در پایان ارتباط با خدا، معنویت و توکل، تقوا، محاسبه نفس، صفای باطنی و اخلاقی، انس با دعا و نماز و قرآن، حسن خلق و خوشرویی و خوش خویی را از ابعاد اخلاقی عنوان کرد.

ارسال نظرات