خبرهای داغ:
جانشین راهبردی سپاه استان قزوین :

حضور نیروهای جوان در رزمایش الی بیت المقدس برجسته بود

برزگرمهمترین مولفه های قدرت هر کشور را اقتدار نیروهای مسلح آن ها عنوان و خاطر نشان کرد : با توجه به تأکیدات رهبری و دیپلماسی فعلی برگزاری اینگونه رزمایش ها باعث اقتدار داخلی و دلگرمی مسئولین و مردم می شود.
کد خبر: ۸۵۱۷۰۴۴
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵
به گزارش خبر گزاری بسیج از قزوین، سرهنگ عباس برزگر ابراهیمی، جانشین راهبردی سپاه استان قزوین در حاشیه برگزاری رزمایش گردان های الی بیت المقدس 3 با عنوان مدافعان حرم عنوان کرد : در مقایسه با سال های گذشته، در رزمایش سال جاری حضور جوانان و نوجوانان برجسته بود که می تواند آینده ای روشن را برای کشور ترسیم نماید.

برزگر خاطر نشان کرد: هرچند با توجه به صورتجلسات بخشی از مأموریت های رزمایش ثابت و تکراری است لیکن در سال جاری علاوه بر حضور باشکوه تر بسیجیان نسبت به سال های گذشته، تمرکز بر بحث امداد و نجات با قدرت بیشتری انجام پذیرفت چرا که استان ما جزو استان های حخیز کشور می باشد.

وی با اشاره به حضور گسترده بانوان در رزمایش سال جاری خاطر نشان کرد: امسال اولین سالی بود که 100 درصد فرآیند امداد و نجات توسط خود خواهران انجام پذیرفت و مأموریت های آنان با موفقیت کامل به اتمام رسید.

برزگر مهمترین مولفه های قدرت هر کشور را اقتدار نیروهای مسلح آن ها عنوان و خاطر نشان کرد : با توجه به تأکیدات رهبری و بحث دیپلماسی فعلی برگزاری چنین رزمایشی اولا باعث اقتدار داخلی و دلگرمی مسئولین و مردم شده و ثانیا دشمن مشاهده می کند با یک فراخوانی محدود در کوتان ترین زمان ممکن حداقل 5000 نفر در شهرستان قزوین آماده اند تا مأموریت های محوله را به بهترین نحو انجام دهند.

 

1006/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار