خبرهای داغ:
بسیج، این یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) همواره با دو سلاح ایمان و تقوا و تبعیت از ولایت فقیه آماده جانفشانی برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و دستاورد های آن می باشد.
کد خبر: ۸۵۱۷۰۲۳
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳
سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی معاون اجرایی سپاه استان در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری بسیج قزوین در زمینه برپایی رزمایش الی بیت المقدس 3 عنوان کرد : این رزمایش عمومی در 7 ناحیه مختلف از استان از تاریخ 15 اردیبهشت آغاز و هم اکنون در حال برگزاری می باشد که عصر امروز به پایان خواهد رسید.

طاهر خانی با ابراز رضایت از رزمایش خواهران که در روزهای 15 و 16 اردیبهشت برگزار گردید ادامه داد : خوشبختانه بیش از 80 % از بسیجیان خواهری که فراخوان شده بودند در رزمایش شرکت کرده و به خوبی برنامه های تدوین شده را اجرا و آمادگی خویش به خصوص در بحث های امداد و نجات را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: رزمایش برداران نیز با برگزاری صبحگاه مشترک "اقتدار" و با رمز یا محمد رسول الله به طور رسمی از دیروز آغاز گردید که در این رزمایش 21 گردان با شعار مدافعان حرم و در 3 بعد دفاع از کوی و برزن، امداد و نجات و آرام بخشی آمادگی خویش را به نمایش عموم می گذارند.

وی هدف از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس را عمل به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر حفظ و ارتقاء آمادگی نیروهای مسلح و بسیج عنوان و خاطر نشان کرد: بسیج، این یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) همواره با دو سلاح ایمان و تقوا و تبعیت از ولایت فقیه آماده جانفشانی برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و دستاورد های آن می باشد.

وی پیام مهم برگزاری چنین رزمایش هایی را امید بخشی برای دوستان ایران اسلامی و آزادی خواهان جهان دانسته و از سوی دیگر آن را تهدیدی برای زیاده خواهانی دانست که همواره با یاوه گویی های خویش قصد ضربه زدین به ایران اسلامی و انقلاب را دارند که اگر بخواهند پای خودشان را بیش از گلیم دراز کنند بی شک پاسخی دندان شکن دریافت خواهند نمود.

وی در خاتمه عنوان کرد : مطابق قانون اساسی بسیج هر کجا که احساس کند نظام اسلامی با خطر روبروست وارد میدان می گردد و آماده است به تمامی دستگاه ها در اجرای مأموریت های خود یاری رساند.

 

1006/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها