همایش عقیدتی و بصیرتی به مناسبت هفته معلم و عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج با حضور قشرهای مختلف بسیج د رمحل سالن تربیت آموزش و پرورش تربت جام برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۶۹۹۸
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این همایش نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج حمزه سیدالشهداء(ع) مشهد باگرامیداشت یاد وخاطره شهدا بویژه شهید مطهری گفت: در جامعه اسلامی ما متفکر و فیلسوف زیاد است اما عالم بصیر، آگاه و جریان شناس مثل استاد فرزانه مرتضی مطهری کم داریم.

حجت الاسلام عابدی با اشاره به ویژگی های شهید مطهری افزود: استاد مطهری ضمن تدریس و احاطه به مسائل دینی و عقیدتی در حوزه و دانشگاه با نطق های آتشین و بصیر گونه به روشنگری و حقایق می پرداخت .

وی تصریح کرد: انسان برای تقویت روح و جسم و رسیدن به تکامل واقعی به مسائل دینی و عقیدتی نیاز مبرم دارد.

وی خاطر نشان کرد: اگر عقیده و ایمان در جامعه تقویت شود سایر مسائل هم خود به خود تقویت می شود.

عابدی ابراز داشت: خط مشی بصیرتی ملت ما را رهبر فرزانه انقلاب تعیین می کند، امروز شیعه و سنی بایستی بر دست ولی فقیه بوسه بزنند چرا که مسیر اصلی انقلاب و آرمان های امام راحل و شهدا با عزت دنبال می شود.

وی اضافه کرد: رژیم آل سعود به عنوان منادی وحدت با شرکای غربی ورژیم غاصب صهیونیستی مردم مظلوم یمن و سوریه را قتل عام می کنند و با این فاجعه انسانی خود را منزوی و به شکست نزدیک است.

در پایان این مراسم به مناسبت هفته معلم و عقیدتی سیاسی در سپاه وبسیج؛از مربیان نظامی،عقیدتی،تربیتی وهادیان سیاسی در سپاه و بسیج با اهدای لوح سپاس و هدیه تجلیل و قدردانی شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها