خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان البرز:

قدرت نظامی جمهوری اسلامی موجب قوت قلب مستضعفان جهان می باشد

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت: قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران موجب قوت قلب مستضعفان جهان و موجب امیدواری بیشتر به مسلمانان و دلدادگان به انقلاب اسلامی است .
کد خبر: ۸۵۱۶۹۹۷
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱
حجت الاسلام والمسلمین حسن شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در حاشیه عملیات مقدماتی رزمایش 2 روزه الی بیت المقدس مدافعان حرم سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در گفت وگو با بسیج اظهارداشت: قدرت نظامی و جنگی نظام اسلامی در منطقه و جهان باعث ایجاد هراس و وحشت در استکبار جهانی شده و مایه دلگرمی برای مستضعفان عالم خواهد بود .

وی تاکید کرد: در قرآن کریم نیز آیات بسیاری درباره اهمیت آمادگی در برابر دشمنان و مقابله با آنان آمده است که با توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر آمادگی نیروهای مسلح و آحاد بسیجیان برای مقابله با تهدیدات نظامی دشمنان رزمایش مدافعان حرم با حضور پرشور بسیجیان عملیاتی خواهد گردید .

وي گفت: با توجه به دامنه نفوذ قدرت جمهوري اسلامي ايران در تمامي منطقه خاورميانه و فراتر از آن نشان مي دهد امروز نيروهاي مسلح ايران به قدرت متكي بخ خود دست پيدا كرده و هيچ گونه وابستگي نظامي به خارج از مرزها ندارند .

حجة الاسلام شجاعي مهر اظهارداشت: آحاد مختلف بسيج مردمي در عرصه هاي مختلف نظامي، فرهنگي، علمي و هرفضايي كه درآن بتوان قدمي در جهت ياري رساني به نظام اسلامي و مردم برداشت حضور دارند و انجام رزمايش هاي مختلف نظامي با اهداف متفاوت توسط بسيج مردمي از نشانه هاي همبستگي مردم با انقلاب و ولايت فقيه است.

وي افزود: مردم ما نشان داده اند كه همواره در كنار نظام اسلامي و رهبري انقلاب در برابر استكبار ايستادگي كرده و هرگز اجازه نخواهند داد كه كسي جرات تعرض به خاك ايران را به خود بدهد و تا روزي كه پرچم انقلاب را در سرتاسر جهان به اهتزاز در آورند از تلاش و مقاومت دست نخواهند كشيد .

جوانان امروز ولايت مدار تر از نسل هاي گذشته هستند

حجة الاسلام شجاعي مهر در پايان خاطر نشان كرد: نه تنها نوجوانان و جوانان بسيجي امروز در عرصه مقاومت و حمايت از رهبري از جوانان دوران دفاع مقدس عقب نيستند بلكه در برهه هاي گوناگون نشان داده اند كه اگر پاي دفاع از ارزشهاي ايماني انقلاب و حريم ولايت فقيه به ميان بيايد تا پاي جان از آن صيانت خواهند كرد تا به درجه رفيع شهادت نايل آيند .

3002/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها