خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی همدان خبر داد
فرمانده انتظامی همدان گفت: از مجموع جرائمی که در حوزه پیشگیری و انتظامی به وقوع می‎پیوندد ۹۲ درصد کشف می‎شوند، ضمن اینکه امسال میزان سرقت‎ها در استان ۳۷درصد کاهش یافت.
کد خبر: ۸۵۱۶۹۵۷
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار حاجی محمد مهدیاننسب با تأکید بر ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی در سطح استان همدان اظهار داشت: پلیس با تمام قدرت در مقابل افرادی که قصد برهم زدن نظم و امنیت مردم را دارند مقتدرانه و عادلانه میایستد و مردم نیز حضور همیشه در صحنه نیروی انتظامی اشراف کامل پیدا کردند.

وی افزود: یکی از آسیبهای اجتماعی که امروز جامعه را تهدید میکند بحث اعتیاد و مواد مخدر است که در این راستا مبارزه قاطع با توزیعکنندگان مواد مخدر سنتی و صنعتی و دستگیری خردهفروشان از اولویتهای مهم فرماندهی انتظامی استان همدان به شمار میآید.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اجرای طرحهای موضوعی و تخصصی توسط پلیس در نقاط آلوده به مواد مخدر سطح شهر تصریح کرد: تاکنون 50 نقطه آلوده به مواد مخدر در سطح استان همدان شناسایی شده است که از این تعداد 21 مورد در شهرستان همدان و 29 نقطه دیگر در سایر شهرستانها واقع شده است.

وی از برخورد قاطع با شبکهها و باندهای سازمان یافته مواد مخدر در استان همدان خبر داد و گفت: در فروردین ماه امسال بیش از 180 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان همدان کشف و ضبط شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته میزان کشفیات مواد مخدر 63 درصد افزایش نشان میدهد.

مهدیاننسب ابراز کرد: در سال گذشته بیش از 5 تن انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی در استان همدان کشف شد که از نظر میزان کشفیات همدان در بین استانهای هم‌تراز رتبه برتر را کسب کرده است.

وی بیان کرد: امسال یکهزار و 6 معتاد ولگرد و متجاهر از سطح استان همدان جمع‌آوری و دستگیر شدند و برای گذراندن دوران درمان و ترک اعتیاد به مراکز کاهش آسیب و سوء مصرف مواد مخدر در استان معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: با همکاری شهرداری همدان مراکز تجمع معتادان مانند ساختمان‌های مخروبه و نیمه کاره ساماندهی شدند و با دیوارکشی از تردد معتادان به این اماکن جلوگیری به عمل آمده است تا اهالی این محلهها با آرامش بیشتری عبور و مرور کنند.

وی عنوان کرد: مشارکت مردمی در عملیاتها و مأموریتهای پلیس بسیار اثربخش است و در این راستا جذب پلیس افتخاری در دستور کار قرار گرفته است و تاکنون یکهزار و 600 نفر پلیس افتخاری در استان همدان جذب شدهاند.

مهدیاننسب با بیان اینکه استان همدان در راستای ارتقای امنیت اجتماعی سال گذشته رتبه دوم را کسب کرده است، اظهار داشت: از مجموع جرائمی که در حوزه پیشگیری و انتظامی به وقوع میپیوندند 92 درصد آنها کشف میشوند و همچنین امسال میزان سرقتها در استان 37 درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات