خبرهای داغ:
مدیر آموزش وپرورش ناحیه 2 شهرستان همدان:
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2همدان با اشاره به اعلام نتایج مسابقات انشای غدیر استان همدان ویژه دانش آموزان مدارس گفت: 7 نفر از دانش‌آموزان ناحیه 2 همدان در این مسابقه موفق به کسب رتبه برتر شدند.
کد خبر: ۸۵۱۶۹۴۷
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۳
محمد باب الحوائجی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت بزرگداشت هفته مقام معلم با اشاره به برگزاری مسابقه انشای غدیر ویژه دانش آموزان مدارس اظهار داشت: در این مسابقه 7 نفر از دانش‌آموزان ناحیه 2 همدان موفق به کسب رتبه برتر شدند.

وی افزود: این مسابقه به همت ستاد نکوداشت عید غدیر استان همدان برگزار شد و دانش‌آموزان پیام زمانی،هستی قربان پور، زهرا بابایی، یلدا اسفندیاری، دانیال شرانجاتی، مریم توکلی نهاد و معصومه بیات به ترتیب موفق به کسب مقام برتر شدند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2همدان تاکید کرد: این مسابقه همزمان با سالروز عید غدیر به مدارس آموزش و پرورش ناحیه 2 برگزار و با استقبال خوب دانش آموزان مواجه شد و در روز ولادت امام علی(ع)، پس از داوری آثار، نتایج مسابقه از سوی اداره کل آموزش وپرورش استان همدان اعلام شد.

باب الحوائجی در پایان با تشکر از همکاران فرهنگی بیان داشت: جوایز نفیسی به دانش آموزانی که موفق به کسب مقام شده‌اند اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات