فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: سپاه شهدا نگاه ویژه ای به آموزش و پرورش داشته و تعامل خوبی بین این دو نهاد وجود دارد.
کد خبر: ۸۵۱۶۹۳۶
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷
سردار عابدین خرم در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با تبریک هفته معلم افزود: معلمان در جامعه اسلامی باید با تاسی از آموزه های دینی علاوه بر دروس موجود به تربیت اخلاقی و اجتماعی و سیاسی دانش آموزان نیز همت داشته باشند.

وی اظهار کرد: ارتقای منزلت و جایگاه انسانی و افزایش معنویات در میان دانش آموزان و فرهنگیان از جمله مهمترین اموری است که آموزش و پرورش و معلمان استانی به آن توجه مطلوبی دارند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: معلم پیوند دهنده نسلهاست و جامعه اسلامی جایگاه خاصی برای آنان در نظر گرفته و صیانت از هویت اسلامی و انسانی از وظایف خطیر معلمان است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز در این دیدار گفت: نگاه ویژه سپاه شهدای استان به آموزش و پرورش بسیار مثبت و ارزشمند بوده و در بسیاری از زمینه ها در کنار آموزش و پرورش است.

فریدون سیدمصطفوی در باره کیفیت بخشی به فعالیتهای آموزش و پرورش اظهار کرد: کیفیت بخشی و افزایش مهارتهای تخصصی و علمی معلمان از برنامه هایی است که از سال تحصیلی آینده در این بخش با اجرای طرح رتبه بندی معلمان انجام می شود.

وی با بیان اینکه دولت یک هزار و 350 میلیارد تومان برای همین منظور در نظر گرفته است اضافه کرد: از اول مهر امسال میزان یک میلیون و 600 هزار تا شش میلیون ریال بر اساس طرح رتبه بندی به حقوق معلمان افزوده می شود.

سیدمصطفوی گفت: آموزش و پرورش استان درصدد است تا جایگاه و شان شغل معلمی را در جامعه ارتقا دهد و تکریم معلمان یکی از مهمترین اهداف این نهاد است.

آذربایجان غربی دارای 570 هزار دانش آموز است که در 5500 مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

از 12 اردیبهشت ماه به مدت یک هفته به نام هفته معلم نامگذاری شده است.

ارسال نظرات