خبرهای داغ:
سردار نقدی در دیدار با فعالان اقتصادی استان:

فعالان اقتصادی مجاهدان ارشد جنگ اقتصادی هستند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در جمع فعالان اقتصادی آذربایجان غربی، این بخش را از جمله تاثیرگذارترین بخش ها در کشور دانست و فعالان اقتصادی را مجاهدان ارشد جنگ اقتصادی نامید.
کد خبر: ۸۵۱۶۹۳۳
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار محمدرضا نقدی در همایش فعالان اقتصادی آذربایجان غربی که در محل اتاق بازرگانی ارومیه تشکیل شد، اظهار کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی بیش از 100 هزار شغل ایجاد شده است که نشان از استقبال گسترده بسیجیان از فعالیت های اقتصادی به صورت خودکفا است.

وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از نیازهای کشور از واردات غیررسمی تامین می شود، افزود: حل مسئله های مهمی همچون تامین اجتماعی، ایجاد انعطاف در تولید و مسئله نقدینگی از جمله مسائلی است که در نظر داریم تا با شکافت مشکلات آنان را حل کنیم.

سردار نقدی با بیان اینکه تغییر خط تولید یعنی ایجاد انعطاف در تولید که باید انجام شود، گفت: راه اندازی صنایع کوچک تبدیلی، فعالسازی صنایع راکد و پویاسازی در این بخش ها از جمله اهداف اصلی سازمان بسیج است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور اضافه کرد: بیش از 340 صنعت بخاطر اختلاف با شرکا و حدود 900 صنعت به دلیل نداشتن بازار به تعطیلی کشیده است که باید با انجام تدبیرهای مناسب و استفاده از تجربیات اساتید بسیجی آنان را فعال کرد.

در این جلسه برخی از کارآفرینان و فعالان بزرگ اقتصادی استان به بیان مشکلات خود در بخش صنعت و اقتصاد پرداخته و خواستار رسیدگی به حل مشکلات واحد صنعتی خود شدند.

لازم به ذکر است در این جلسه سردار خرم فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، سردار شرفی فرمانده نیروی انتظامی استان، رسانه ها و جمعی از مسئولان حضور داشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار