خبرهای داغ:
سردار نقدی:

بسیج به عنوان بازویی توانمند در کنار دولت در راستای تحقق اهداف عالی انقلاب است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج در تلاش است تا به عنوان بازویی توانمند در کنار دولت در راستای تحقق اهداف عالی انقلاب بکوشد.
کد خبر: ۸۵۱۶۹۳۱
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار محمدرضا نقدی در گفتگوی ویژه با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی اظهار کرد: امسال برنامه‌های بسیج بر پایه همدلی و همزبانی برنامه ریزی شده و امیدواریم مردم عزیز در بسیج هم این همدلی و همزبانی را به نمایش بگذارند.

بسیج در کنار دولت است

وی افزود: بسیج در تلاش است تا به عنوان بازویی توانمند در کنار دولت در راستای تحقق اهداف عالی انقلاب بکوشد، برای همین امسال بسیج برنامه‌های گسترده‌ای برای همدلی و همزبانی با دولت دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به نفش بسیج در محرومیت زدایی خاطرنشان کرد: فعالیت بسیج در عرصه تولید و اقتصاد مقاومتی در مناطق مختلف کشور سبب آبادانی و افزایش اشتغال شده است.

سردار نقدی گفت: در دو سال گذشته بسیج در عرصه اجرای پروژه‌های اقتصادی به خوبی وارد میدان شده و توانسته در عمل با اجرای پروژه‌های تاثیرگذار در زمینه توسعه صنایع تبدیلی، کوچک و خانگی فعالیت‌های مطلوبی را انجام دهد.

در دو سال گذشته ۱۰۰ هزار شغال در کشور ایجاد شده است

وی افزود: سازمان بسیج به ویژه بسیج سازندگی در زمینه اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در تولید مواد غذایی موفق عمل کرده و الگوی خوبی برای سایر بخش‌ها محسوب می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، محور مدیریت فعالیت‌های پروژه‌های اقتصادی را بسیج سازندگی عنوان کرد و افزود: احداث خانه‌های بهداشت، درختکاری و توسعه طرح‌های حفاظت از محیط زیست از نمونه برنامه‌های اجرا شده است.

سردار نقدی خاطر نشان کرد: در دو سال گذشته هزاران واحد تولیدی در کشور افتتاح شده که زمینه ایجاد ۱۰۰ هزار شغل را ایجاد کرده است.

وی از رصد فعالیت‌های پروژه‌های اجرا شده توسط بسیج خبر داد و افزود: برای پایداری و اجرای پروژه‌های با کیفیت و مدیریت مناسب، این نظارت به صورت دقیق انجام می‌گیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سازمان بسیج به سمتی می‌رود که هر خانه یک کارخانه باشد.

اختتامیه کنگره شهدای پیشمرگ مسلمان کرد با پیام مقام معظم رهبری

سردار نقدی درباره لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی در این زمینه در کشور انجام شده که برگزاری کنگره شهدای پیشمرگان مسلمان کرد نیز در این راستاست و اختتامیه آن با پیام مقام معظم رهبری در سنندج برگزار می‌شود.

وی با ابراز خرسندی از امکان اتصال شبکه ملی مهاباد به شبکه‌های ماهواره‌ای گفت: از دهه ۶۰ با این فعالیت‌های این مرکز آشنا هستم و این موضوع را به آقای سرافراز رئیس صدا و سیما در میان می‌گذارم.

رسانه نقش محوری در جنگ نرم دارد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین حضور رسانه‌ها را در جنگ نرم مهم ارزیابی کرد و گفت: در جنگ نرم، رسانه اهمیت بالایی دارد اگر چه گاهی کار‌شناسان جنگ نرم را به جنگ رسانه تعبیر می‌کنند، این موضوع مهم است و رسانه واقعا نقش محوری دارد اما نباید در جنگ نرم فقط به رسانه توجه شود چرا که عوامل مختلفی در این زمینه دخیل هستند.

سردار نقدی گفت: امروز جنگ دیگر توپخانه، موشک و بمب شیمیایی نیست و با همین ابزار رسانه دشمنان با راه اندازی شبکه‌های مختلف علیه ارزش‌های ایرانی و اسلامی تبلیغ می‌کنند و ۹۰ شبکه رادیویی و صد‌ها شبکه تلوزیونی روبروی ملت ایران ایستاده و در این زمینه فعالت می‌کنند.

ارسال نظرات