خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مسئله گروه 5+1 هیچ گاه بحث هسته ای نبوده است بلکه دشمنان به دنبال رسیدن به اهداف دیگری در این زمینه هستند.
کد خبر: ۸۵۱۶۹۳۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار محمدرضا نقدی امروز در جشنواره شعر و ادب پیشمرگان مسلمان کرد در مهاباد اظهار داشت: رزمندگان پیشمرگان مسلمان کرد در حالی به جبهه‌ها رفتند که خانواده آن‌ها در خط مقدم جبهه بودند در حالی که سایر رزمندگان خیالشان از خانوده خود راحت بود.

وی افزود: خانواده‌های این رزمندگان زمانی که هر روز بسیاری همسران، فرزندان و خانواده آن‌ها در معرض تهدید بودند، به جبهه‌ها اعزام شدند و این فداکاری پاداش الهی دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: امروز عظمت ملت ایران تا حدی افزایش یافته که همه ابرقدرت‌های یک طرف و ایران اسلامی در طرف دیگر قرا رگرفته و روبروی هم مذاکره می‌کنند.

دشمن در توطئه های متفاوت از ملت ایران شکست خورده است

سردار نقدی خاطرنشان کرد: زمانی که گروه ۵+۱ شاه را از دست داده و از ملت ایران شکست خورد به گروه‌های تروریستی و شبکه‌های تروریستی وابسته اجازه میدان داری داد تا این گروه‌ها به مصاف ملت ایران آمدند.

وی بمب گذاری، ترور شخصیت‌ها و ایجاد نا‌امنی در کشور را برای به زانو در آوردن ملت ایران از سوی دشمنان عنوان کرد و افزود: ملت ایران با همدلی توانست در مقابل توطئه‌های فراوان دشمنان ایستادگی کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس نیز گروه ۵+۱ حامی اصلی و پشتیبان صدام ملعون بود اما ملت ایران مردانه ایستادگی کرده و عزت نظام اسلامی را در آن دوران پر افتخار به شایستگی رقم زدند.

ترس دشمن از ایران در پشت پرده مذاکرات نمایان است

سردار نقدی با اشاره به فتنه سال ۸۸ و توطئه‌های دشمنان خاطرنشان کرد: ملت در آن دوره نیز با ایستادگی و حفظ وحدت و اطاعت از ولی فقیه نشان داد که همیشه پیروز بوده و خواهد بود.

وی با بیان اینکه دشمنان با مذاکره هشت ساله فشرده و پی درپی که در تاریخ مذاکرات بی‌سابقه است می‌خواستند به اهداف خود دست یابند، افزود: مشکل این گروه مذاکره کننده در واقع بحث هسته‌ای نبوده و نیست بلکه این مذاکرات و ارسال پیام رئیس جمهور آمریکا در نوروز نشان از ترس استکبار جهانی از ملت ایران است.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: امروز ترس دشمن از رزمندگان یمن، عراق و سوریه که با الگو گرفتن از نظام اسلامی مبارزه می‌کنند موجب شده تا دشمن از حرکت قوای انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان هراسان باشد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری جشنواره شعر و ادب پیشمرگان مسلمان کرد در شهر مهاباد گفت: برگزاری این جشنواره افتخاری برای مردم مهاباد است چرا که ماموستاهای هژار و هیمن باعث افتخار ملت ایران هستند.

ارسال نظرات