خبرهای داغ:
فرمانده مرکز مقاومت بسیج سپاه قهاوند خبر داد
فرمانده مرکز مقاومت بسیج سپاه قهاوند از برگزاری رزمایش «الی بیت‌المقدس» در 17 و 18 اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۶۹۲۸
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قهاوند، علی رجبی اظهار کرد: رزمایش بزرگ «الی بیت‌المقدس» بسیجیان گردان های واکنش سریع منطقه قهاوند در روزهای 17 و 18 اردیبهشت ماه سال جاری برای گردان‌های برادر برگزار می شود.

وی در خصوص گردان‌های شرکت‌کننده در رزمایش اظهار کرد: گردان‌های منتخب در رزمایش الی بیت‌المقدس شرکت دارند و این فقط بخشی از توان ما است که به نمایش درمی‌آید.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج سپاه قهاوند بیان کرد: این گونه رزمایش‌ها برای جوامع بین‌المللی پیام مهمی دارد و می‌تواند پیام دوستی و همدلی برای مسلمانان و پیام ترس و غلبه برای دشمنان را به همراه داشته باشد.

ویهدف از برگزاریرزمایش الی بیت المقدسرا انسجام و ارتقای توانمندی‌های رزمی بسیجیان قهاوند و در راستای آمادگی مقابله با تمامی تهدیدات احتمالی عنوان کرد.

رجبی افزود: مرحله حفظ انسجام، آمادگی جسمانی، و میدان تیر در سال 93 انجام شده و مرحله چهارم این رزمایش که با موضوعیت دفاع شهری، کمین و ضدکمین، عملیات مقابله با ناآرامی ها و عملیات مقابله با هلی برن برگزار می شود، گردان های واکنش سریع بیت المقدس فراخوان و به تمرین برنامه های تاکتیکی می پردازند.

وی اظهار کرد:برگزاری مراسم صبحگاه مشترک بسیجیان با حضور مسئولین استانی و شهرستان و خانواده های معظم شهدا ، جانبازان عزیز و آزادگان سرافراز ، از جمله برنامه های پیش بینی شده در این رزمایش است.

وی تصریح کرد: همچنین تمرینات تاکتیکی مختلف، برنامه‌های فرهنگی، زیارت عاشورا، و ... در این رزمایش برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات