خبرهای داغ:
مسئول علمی وپژوهشی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید حمید هاشمی از برگزاری آزمون مرحله نیمه نهایی هشتمین دوره لیگ علمی پایا در 25اردیبهشت ماه خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۶۹۱۷
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، پیام زمانی در جلسه هماهنگی برگزاری آزمون لیگ علمی پایا اظهار داشت: ليگ علمی پايا مسابقاتي است که به ‌صورت گروهي امسال در هر یک از پایه‌های ششم ابتدایی، هفتم و هشتم در یک رشته با عنوان علوم پایه و در پايه‌هاي اول، دوم و سوم متوسطه در چهار رشته ریاضی، فیزیک، زیست و شیمی در سطح کشور و برای چهارمین بار در سطح بین‌المللی برگزار مي‌شود .

وی افزود: در این آزمون هر 5 نفر از دانش‌آموزان در قالب يک تيم به پاسخ‌گويي سؤالات مي‌پردازند که اجرای چنين روشي در برگزاري آزمون‌های علمي مستلزم آگاهي بالا و جديت فراوان مسئولين برگزارکننده آن است.


مسئول علمی و پژوهشی حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهید حمید هاشمی تاکید کرد: این مرحله از ليگ علمی شامل سه بخش مطالعه پيش آزمون توسط هر یک از اعضای گروه به صورت مستقل از ديگران، پاسخگویی به سوالات تستی پنج گزينه‌ای از مطالب کتاب‌های درسی به صورت گروهي سوالات عمومی و پاسخگویی به سوالات اختصاصی پنج گزينه‌ای از مطالب پیش‌آزمون‌ها به صورت گروهي بدون جمع‌آوری پیش‌آزمون‌ها است.

پیام زمانی ادامه داد: در این مرحله از آزمون 13 تیم 5 نفره از دانش آموزان مدارس ابتدایی و متوسطه پسرانه آموزش و پرورش ناحیه 2همدان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات