خبرهای داغ:
مدیر دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه های علمیه با اشاره به برگزاری ششمین دوره مسابقات قرآن و حدیث حوزه های علمیه در همدان گفت: در کنار مسابقات، برنامه ۳۰ محفل قرآنی از دهم اردیبهشت ماه آغاز به فعالیت کرده است.
کد خبر: ۸۵۱۶۹۱۴
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام علی مغنی امروز در افتتاحیه ششمین دوره مسابقات قرآن و حدیث حوزه های علمیه سراسر کشور در همدان با بیان اینکه قرآن سفره گسترده ای است تا هریک از مردم در حد توان خود از آن بهره بگیرند، اظهار داشت: برای مردم بهتر است که با معارف قرآن انس بگیرند.

وی با اشاره به گزارشی از روند برگزاری ششمین دوره مسابقات قرآن و حدیث حوزه های علمیه، بیان داشت: این مسابقات از امروز به مدت سه روز از ساعت هشت صبح تا ۹ شب با حضور برگزیدگان مراحل استانی سراسر کشور در همدان برگزار خواهد شد.

مدیر دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه های علمیه با بیان اینکه شرکت کنندگان، امروز در رشته های ترتیل، اذان و رشته حفظ ۱۰جزء به رقابت می پردازند، افزود: برگزیدگان مرحله استانی رشته های حفظ کل، قرائت و ترتیل فردا و رشته های مناجات خوانی و دعا خوانی در روز شنبه با هم به رقابت می پردازند.

مغنی با افزودن این مطلب که مراسم اختتامیه مسابقات روز شنبه در سالن همایش های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار خواهد شد، گفت: در کنار مسابقات، برنامه ۳۰ محفل قرآنی از دهم اردیبهشت ماه آغاز به فعالیت کرده است.

وی به برگزاری مراسم دعای کمیل امشب در مسجد جامع همدان اشاره و عنوان کرد: برگزاری مراسم دعای ندبه، کارگاه ها و نشست های تخصصی، مشاوره های تربیتی، نمایشگاه قرآن و حدیث و کارگاه های آموزشی ویژه کودکان در اردوگاه ابوذر و برنامه مفسران قرآن و اساتید اخلاق از برنامه هایی است که در کنار مسابقات برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات