امام جمعه اردکان در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت : حیات و زندگی ما به ائمه اطهار (علیهم السلام) گره خورده است .
کد خبر: ۸۵۱۶۹۱۱
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان ،حجه الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی در این جلسه ضمن بیان اهمیت بازسازی عتبات عالیات اظهار داشت : هر قدمی که در این مسیر برداشته می شود به عنوان ذخیره در نزد خداوند محفوظ خواهد بود زیرا آنچه نزد خداوند است باقی می ماند و آنچه نزد انسان هاست از بین خواهد رفت .

وی افزود : ما بر خود لازم و واجب می دانیم که تا پای جان از ائمه اطهار (علیهم السلام) حمایت کنیم و این منحصر به زمان خاصی نیست بلکه همیشه این وظیفه را برای خودمان احساس می کنیم .

امام جمعه اردکان ضمن ابراز تأسف از وضعیت کنونی قبرستان بقیع تصریح کرد : اگر امکان داشت حتی نمی گذاشتیم این قبرستان نیز در چنین وضعیتی باقی بماند چرا که حیات و زندگی ما به ائمه اطهار (علیهم السلام) گره خورده است .

وی ضمن تشکر و قدردانی از مسئولین ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان اردکان بر تلاش بیشتر در این راه تأکید کرد .

در این جلسه مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان اردکان در سخنانی گزارشی از اقدامات انجام شده توسط این ستاد را برای جمع آوری هدایا و نذورات مردمی بیان کرد .

به گفته حسین ترابی از ابتدای شروع فعالیت ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهرستان اردکان تا کنون مبلغ بیش از 3 میلیارد و 500 میلیون ریال بصورت وجه نقد و 329 قطعه طلا و جواهرات به وزن بیش از یک کیلوگرم از سوی مردم ولایت مدار این شهرستان اهداء شده است .

وی افزود : تا کنون تعداد 53 تخته فرش به مساحت 1488 مترمربع نیز به این امر اختصاص داده شده است .

لازم به ذکر است که جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات با حضور اعضاء در محل دفتر امام جمعه شهرستان اردکان برگزار گردید .

ارسال نظرات