به مناسبت هفته معلم و با حضور مسئولان از معلمان نمونه شهرستان اردكان تجليل شد .
کد خبر: ۸۵۱۶۹۱۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان ، در این مراسم ، مدیر آموزش و پرورش اردکان در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهداء بویژه شهدای فرهنگی ، هفته بزرگداشت مقام معلم را به تمام فرهنگیان و فعالان عرصه تعلیم و تربیت تبریک گفت .

محمد اشرفیان با اشاره به قدمت آموزش و پرورش در شهرستان اردکان افزود : بر اساس اسناد موجود ، قدمت آموزش و پرورش در شهرستان اردکان مربوط به دوره قاجاریه می باشد و اولین مدرسه در سال 1310 در اردکان تأسیس شد .

وی گفت : هم اکنون تعداد 110 باب مدرسه در شهرستان اردکان وجود دارد که در مقاطع ابتدایی ، متوسطه دوره اول و متوسطه دوره دوم مشغول به فعالیت می باشد .

محمد اشرفیان افزود : 12 هزار نفر دانش آموز در مدارس شهرستان اردکان تحصیل می کنند و در زمینه تعلیم و تربیت این دانش آموزان تعداد 1200 نفر معلم در شهرستان تدریس می کنند .

وی اظهار داشت : با افتخار اعلام می کنم که در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در شهرستان اردکان هیچ روستایی نداریم که دانش آموز حضور داشته باشد و در آن روستا مدرسه ای وجود نداشته باشد .

در اين مراسم كه مسئولین استانی و شهرستانی و جمع کثیری از پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت حضور داشتند با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از معلمان نمونه شهرستان اردكان تجليل شد .

اجرای سرود و اهداء شاخه های گل به معلمان توسط دانش آموزان از دیگر برنامه های این مراسم بود .


ارسال نظرات