علی اشرف خانلری
خبرگزاری بسیج: کانون بسیج هنرمندان شهرستان دماوند تمهیدات لازم برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را اندیشیده و از هم اکنون به استقبال تابستانی پر بار برای نسل جوان شهرستان رفته است.
کد خبر: ۸۵۱۶۹۰۵
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان دماوند گفت: در جلسه ای که در سطح استان و ناحیه داشته ایم، مقرر شد از استادان هنرهای مختلف دعوت به عمل آید تا در خصوص آموزش هنرهای مختلف به جوانان با این کانون همکاری نمایند.

حسین ناصری اظهار داشت: در زمینه عکاسی هم کلاس های آموزشی برای علاقه مندان برگزار می شود و با توجه به تعطیلات تابستان این کلاس ها در قالب اردوهای تفریحی و گردشی انجام خواهد شد.

وی افزود: به منظور ایجاد انگیزه در جوانان و حضور حداکثری در کلاس های آموزشی و هنری ، کلاس ها با تنوع بیشتری برگزار می شود و از لحاظ پرداخت هزینه   سعی می کنیم کم ترین هزینه را برای هنرجویان در نظر بگیریم.

ناصری همچنین از افزایش15 درصدی جذب نیروهای فعال  و افزایش جذب  نیروهای عادی تا 20 درصد خبر داد و گفت: استمرار جلسات حلقه های صالحین با حضور اساتید و کارشناسان هر ماه صورت می گیرد و کارهای تولیدی در زمینه تئاتر و تجسمی در سطح شهرستان ارائه می شود. همچنین قرار شد هنرمندان در جشنواره های استانی و کشوری باز هم به صورت پر رنگ حضور داشته باشند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، برگزاری یادواره شهدای هنرمند را یکی دیگر از برنامه های کانون هنرمندان دماوند اعلام کرد.  

 

ارسال نظرات