فرمانده سپاه صومعه‌سرا:

هفتم خرداد صومعه سرا میزبان ۳ شهید گمنام می شود

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا گفت: همزمان با هفتم خرداد ماه پارک ابریشم صومعه‌سرا میزبان سه شهید گمنام می‌شود.
کد خبر: ۸۵۱۶۹۰۴
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه‌سرا، سرهنگ کیا عاشوری ظهر امروز در جلسه ستاد ارتحال امام خمینی(ره) با بیان اینکه همزمان با هفتم خرداد ماه سه شهید گمنام وارد صومعه‌سرا می‌شود، اظهار کرد: پارک ابریشم این شهرستان محل تدفین شهداست که با مشارکت و همکاری شهرداری این مکان آماده میزبانی از شهداست.

وی با بیان اینکه شهدای گمنام هیچ گونه نشانی ندارند که برای کدام شهر هستند، افزود: مردم این شهرستان مانند همیشه تاریخ شهدا را از خودشان می‌دانند و با حضور خود ارادتشان را نسبت به شهدای گمنام در معرض دید جهانیان خواهند گذاشت.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با اشاره به در پیش بودن سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، گفت: عملیات بیت المقدس در چهار مرحله با مقاومت مردم و رزمندگان در شرایطی که حدود هشت لشکر مکانیزه عراق در آنجا مستقر بودند انجام گرفت که پس از ۲۵ روز تلاش بی وقفه بسیجیان سبب آزادی خرمشهر شد که در این عملیات حدود ۲۶۰ شهید گیلانی تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردیم.

سرهنگ عاشوری با بیان اینکه عملیات بیت المقدس و آزادی خرمشهر از چند لحاظ برای ما مهم بود، تصریح کرد: خرمشهر دارای اهمیت استراتژیک و جایگاه مهم اقتصادی و نظامی است که از این لحاظ برای عراقی ها حائز اهمیت بود که با درایت پیامبرگونه امام راحل خرمشهر پیروز و آزاد شد و برتری نظامی ایران آنجا شکل گرفت.

وی با بیان اینکه در این راستا مدیران ادارات در بحث فضاسازی شهر مشارکت داشته باشند و اقدام به نصب بنر جلوی درب ادراه خودکنند، خاطرنشان کرد: صبح روز سوم خرداد برنامه های متنوعی مانند رژه خودرویی، گلباران و غبارروبی مزار شهدا و ویژه برنامه ای در مصلی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا اظهار کرد: در سوم خرداد گذشت و ایثار رزمندگان باید به گونه‌ای پاس داشته شود که نسل سوم و چهارم بدانند عزت و اقتدار و سربلندی امروز کشورمان مرهون فداکاری ها و از جان گذشتگی های شهدا است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار