یادواره شهدای زن استان مرکزی برگزار می‌شود

مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی از برگزاری یادواره شهدای زن استان تحت عنوان لشگر فرشتگان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۶۷۷۷
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲
مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی استان مرکزی گفت: دانش آموزان دوران جنگ را درک نکرده و این وظیفه مسئولان و نهادهای فرهنگی است تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود آنان را با فرهنگ دفاع مقدس آشنا کنند.

وی بااشاره به این نکته که دانش‌آموزان دختر با الگوپذیری از حضرت زهرا(س) می‌توانند سره را از ناسره تشخیص داده و زمینه رستگاری خویش در دنیا و آخرت را فراهم کنند، افزود: دختران دانش‌آموز با مطالعه زندگی‌نامه مادران شهدا و شهدای زن می‌توانند پی یه توطئه‌های دشمنان ببرند.

  وی در ادامه از برگزاری یادواره شهدای زن استان مرکزی تحت عنوان لشگر فرشتگان خبرداد و گفت: این یادواره به منظور شناسایی شهدای زن استان و تجدید میثاق دانش‌آموزان با اهداف و آرمان های شهدا برگزار می شود.

وی بابیان این مطلب که تحقیق و پژوهش در خصوص بانوان شهید استان با کمک و مساعدت 10 گروه دانش‌آموزی فعال انجام شده است، اضافه کرد: دختران دانش‌آموز در مدت تعیین شده زندگی شهدای زن استان را مورد مطالعه قرار داده و برنامه‌هایی برای اشاعه اهداف آرمان‌های شهدا نیز در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول در پایان، اعلام کرد: یادواره شهدای زن به میزبانی اتحادیه انجمن‌های اسلامی  دانش‌آموزان استان مرکزی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار