مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان گفت: همزمان با سالروز بسیج سازندگی 292 طرح اقتصاد مقاومتی در گیلان به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۸۵۱۶۷۳۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۵

یونس تجربه کار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با اشاره به 17 اردیبهشت به عنوان سالروز تاسیس بسیج سازندگی اظهار کرد: بسیج سازندگی در سال ۷۹ به فرمان مقام معظم رهبری جایگزین جهاد سازندگی شد.

وی تصریح کرد: اعلام رضایت مقام معظم رهبری در سال ۸۹ از عملکرد ده ساله جهادگران بسیج سازندگی، کارنامه موفق جوانان در احیاء این نهاد به عنوان جایگزین جهاد سازندگی را نشان داد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان وی به حضور نیروهای جوان و متعهد در بسیج سازندگی اشاره و خاطرنشان کرد: در بسیج سازندگی نیروهای جوان و مخلص عاشق اسلام و انقلاب وجود دارند که به دنبال آبادانی و خدمت رسانی به مردم هستند و در این چند سال قدم های زیادی را برای خدم به مردم برداشته اند.

تجربه کار به حضور بسیج سازندگی در سال های اخیر در عرصه اقتصاد مقاومتی بعد از تاکید مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: بعد از پیام مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در زمینه اقتصاد مقاومتی فعالیت های قابل توجهی را در عرصه های مختلف انجام داد.

وی گفت: به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی 292 طرح اقتصاد مقاومتی در گیلان افتتاح خواهد شد.

تجربه کار از اعطای تسهیلات به طرح‌های اقتصاد مقاومتی توسط بسیج سازندگی خبر داد و اظهارکرد: این تسهیلات به طرح‌هایی همچون پرورش قارچ، پرورش زنبورعسل، پرورش مرغ بومی، صنایع بسته بندی، مشاغل خانگی و...اختصاص یافته است.

وی از بهره برداری از مزرعه 25 هکتاری پرورش ماهیان گرم آبی خبر داد و اذعان کرد: این مزرعه چندمنظوره  16 اردیبهشت در روستای گیلده به بهره برداری می‌رسد.

تجربه کار تصریح کرد: همچنین چهار مسکن محرومین که به همت جهاد سازندگی در حسن رود و گلشن انزلی، اطاقور و گشت رودخان فومن احداث شده، افتتاح و تحویل داده می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با اشاره به اعزام حلقه‌های صالحین به اردوهای یکروزه جهت خدمات رسانی اذعان کرد: دیدار با ائمه جمعه در سطح استان، حضور در نماز جمعه و برپایی نمایشگاه دستاوردهای اقتصاد مقاومتی در مصلی از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج سازندگی است.

ارسال نظرات