معاون امور روحانیون سپاه قدس گیلان:
معاون امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه سپاه قدس گیلان گفت: سپاه پاسداران یک نیروی انقلابی است که در هر شرایطی که نظام با چالش مواجه شود، ورود می کند.
کد خبر: ۸۵۱۶۷۲۷
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از رضوانشهر، حجت الاسلام ربیعی در مراسم بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، ضمن گرامیداشت این هفته اظهار کرد: عقیدتی سیاسی در سپاه یک ضرورت مهم است و ماموریت های عقیدتی سیاسی در راستای معنویت افزایی برای پاسداران و بسیجیان است. 

حجت الاسلام ربیعی با اشاره به اینکه تعمیق معنویت در سپاه مختص به عقیدتی سیاسی نیست افزود: برای ارتقاء بعد اعتقادی و سیاسی در سپاه باید مسئولین سپاه اعم از فرماندهی، نمایندگی ولی فقیه و حفاظت نیز با یکدیگر تلاش نمایند تا این ماموریت مهم به نحو احسن انجام بشود.

وی در ادامه با توجه به ماموریت های سپاه در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی یادآور شد: سپاه در هر شرایطی و در هرجایی که منافع انقلاب اسلامی به خطر بیفتد ورود می کند و اجازه نمی دهد که موجودیت نظام جمهوری اسلامی ایران به خطر بیفتد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم داشتن بصیرت از سوی پاسداران و بسیجیان در همه زمانها اشاره کرد و گفت: پاسداران و بسیجیان باید تمام زمان ها دارای بصیرت سیاسی باشند و دشمن شناس باشند تا بتوانند نقشه های دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی را نقش برآب کنند. 

حجت الاسلام و المسلمین حبیبی، امام جمعه رضوانشهر نیز در ادامه این مراسم اضافه کرد: پاسداران و بسیجیان باید دارای بینش بالای اعتقادی و سیاسی باشند و اگر اینطور نباشد نمی توانند ماموریت ها و رسالت های خود را بدرستی انجام دهند.

وی بر لزوم مطالعه بیشتر و دقیق تر آثار شهید مطهری تاکید کرد و افزود: باید برای یافتن پاسخ شبهات دینی در زمان امروز به آثار و نوشته های شهید مطهری مراجعه نمود چرا که آثار وی بسیار غنی و کامل است.

گفتنی است در پایان این مراسم به هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی نمونه و سایر دست اندرکاران عقیدتی سیاسی از سوی مسئولین جوایزی به رسم یادبود اهداء گردید.
ارسال نظرات