خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به نقش خطیر معلمان در تعالی یک جامعه گفت: یک معلم خوب، تفکر و تدبر را در جامعه احیا می‌کند.
کد خبر: ۸۵۱۶۶۹۴
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، حجت‌الاسلام محمد محمودزاده در جمع معلمان و دانش‌آموزان مدرسه نمونه دولتی حجاب تویسرکان با تبریک هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه اظهار داشت: امام خمینی(ره) در مقام معلم فرمودند «معلمی شغل انبیاست».

وی افزود: همان گونه که انبیاء بشریت را در مسیر هدایت قرار می‌دادند معلمان نیز با تعلیم و تربیت شاگردان خود را در مسیر صحیح زندگی هدایت می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه تویسرکانتصریح کرد: معلمان به مانند انبیا در روشنگری، هدایتگری و تربیت بشریت نقش بسزایی دارند.

وی به جايگاه، رسالت و ويژگي‌هاي يک معلم از منظر روایات و آيات قرآن کريم اشاره کرد و افزود: مسئولیت معلمی وظیفه بزرگی است و معلمی که بشریت را به سمت نور و ایمان دعوت می‌کند معلم خوب محسوب می شود که می تواند تفکر و تدبر جامعه‌ای را احیاء کند.

محمودزاده شهید مطهری را یکی از معلمان شاخص در ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: در قرآن کریم 300 مرتبه کلمه علم، تعلم، تدبر و تفکر آماده است و این نشانگر اهمیت تعلیم و تعلم است.

ویبیان کرد: معلمی که با تدریس خوب خود شاگردانش را به اعمال شایسته ترغیب و تشویق می کند امری بسیار ارزشمند انجام داده و شایسته تقدیر است.

جواد اسدبیگی مدیر آموزش و پرورش تویسرکان نیز با تبریک روز معلم به همکاران خود، شهید مطهری را معلمی نمونه و برجسته در تاریخ انقلاب دانست و گفت: امروز معلمان در مدارس باید به گونه‌ای در راستای تعلیم و تهذیب دانش‌آموزان عمل کنند تا شهید مطهری‌های دیگری پرورش یابند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات