خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه فامنین از برگزاری رزمایش «الی بیت المقدس» در 17 و18 اردیبهشت ماه سال جاری در منطقه عمومی سراوک شهرستان فامنین خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۶۶۹۳
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۵

حسن بهادری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین از برگزاری رزمایش «الی بیت المقدس» در 17 و 18 اردیبهشت ماه سال جاری در منطقه عمومی سراوک خبر داد و اظهار داشت: آنچه در دفاع مقدس مایه عزت و افتخار ما بود حضور با اقتدار بسیجیان در صحنه نبرد بود.

وی افزود: امروز نیز بسیجیان به عنوان یک الگوی موفق و درس‌آموز برای ملت‌های مستضعف و آزادی‌خواه جهان هستند.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین تصریح کرد: بدون شک تداوم و حفظ آمادگی بسیجیان با توجه به شیطنت‌های استکبار جهانی ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است به همین دلیل و با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری که می‌فرمایند «آمادگی‌ها را همیشه حفظ کنید»، گردان‌های بیت المقدس سپاه ناحیه فامنین متشکل از دسته‌های واکنش سریع بسیجیان حوزه‌های مقاومت امام خمینی(ره)، حضرت سیدالشهدا(ع) فامنین در منطقه عمومی سراوک اقدام به اجرای رزمایش «الی بیت المقدس» کرده‌اند.

وی ادامه داد: قبل از اجرای رزمایش طی سه مرحله آمادگی‌های جسمانی و میدان تیر و سایر تاکتیک‌ها برای تمام بسیجیان شرکت کننده در رزمایش برگزار شده است.

بهادری یادآور شد: این رزمایش با حضور گردان‌های بیت المقدس پس از اجرای مراحل سه گانه حفظ انسجام و تیراندازی به صورت 2 روز در منطقه عمومی رزمایش برگزار می‌شود.

وی در پایان از زحمات بسیجیان پایگاه‌های مقاومت که در قالب حلقات صالحین در این رزمایش اقتدار خود را به نمایش خواهند گذاشت و مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان که از این رزمایش پشتیبانی می‌کنند تقدیر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات