خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمايندگي ولي فقيه در سپاه انصارالحسين(ع):
معاون هماهنگ کننده نمايندگي ولي فقيه در سپاه انصارالحسين(ع) با بیان اینکه شهيد مطهري اسلام‌شناسي متبحر و زمان‌شناسي دقيق بود، گفت: مربيان عقيدتي و هاديان سياسي باید ادامه دهنده راه ایشان بوده و انحرافات جامعه امروز را رصد کرده و به موقع به مردم، جامعه و مسئولين متذكر شوند.
کد خبر: ۸۵۱۶۶۸۸
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۷

به گزارش خبرگزاري بسيج از همدان، محمود قاسمی در نشست حکمت مطهر که در سپاه ناحیه همدان برگزار شد با گراميداشت یاد و خاطره شهید مطهري و هفته عقيدتي سياسي در سپاه اظهار داشت: شهيد مطهري، شهيد راه دفاع از اسلام ناب و مباني اصيل آن بود.

وی با اشاره به شخصیت شهید مطهری افزود: ایشان شخصيتي بود كه حضرت امام(ره) تمامي آثار ان بزرگوار را بدون استثنا اسلامي و مفيد قلمداد كرد.

اين كارشناس مسائل سياسي تاكيد كرد: شهيد مطهري اسلام‌شناسي متبحر و زمان‌شناسي دقيق بود كه تمام مشكلات اوايل انقلاب را به ويژه انحرافات در انقلاب را به خوبي رصد مي‌كرد.

وي اضافه کرد: مربيان عقيدتي و هاديان سياسي كه به نوعي ادامه دهنده راه شهيد مطهري هستند بايد مثل آن شهيد فرزانه انحرافات جامعه امروز را رصد کرده و به موقع به مردم، جامعه و مسئولين متذكر شوند.

قاسمي با اشاره به فلسفه تشكيل عقيدتي سياسي در سپاه خاطرنشان كرد: مربيان عقيدتي و هاديان سياسي همواره نگهبان ارزش‌هاي انقلاب اسلامي بوده و بايد مدافع ارزش‌هاي اعتقادي و افزايش بصيرت و بينش در ميان آحاد پرسنل بسيج و سپاه باشند.

در پایان این مراسم از مربیان و هادیان سیاسی برتر ناحیه همدان با اهداء هدایایی تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات