مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان البرز گفت: متاسفانه با پیگیری ها و پافشاری جنبش دانشجویی مبنی بر تجمع در مقابل استانداری البرز در اعتراض به عدم تکذیب فکت شیت آمریکایی و انتشار نمونه ایرانی آن توسط وزارت امور خارجه،استانداری البرز برای دومین بار به دغدغه مندان و نخبگان استان البرز پاسخ نداد.
کد خبر: ۸۵۱۶۶۸۴
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرج، علی فلاحتکار مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان البرز در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: متاسفانه با پیگیری ها و پافشاری جنبش دانشجویی مبنی بر تجمع در مقابل استانداری البرز در اعتراض به عدم تکذیب فکت شیت آمریکایی و انتشار نمونه ایرانی آن توسط وزارت امور خارجه،استانداری البرز برای دومین بار به دغدغه مندان و نخبگان استان البرز پاسخ نداد.

وی افزود :آقای رییس جمهور در تریبون ها و شعار های انتخاباتی خود دم از آزادی بیان و تحمل نقد منتقدان می زدند ولی نمایندگان دولت در استان ،با ایجاد فضای خفقان و جلوگیری از رساندن صدای دانشجویان به تیم مذاکره کننده هسته ای نشانه ای از بذر امید و تدبیر را در ذهن نخبگان استان نکاشتند و باز هم مصداق عینی عدم همدلی دولت با ملت را مشاهده نمودیم.
عضو شورای تبیین مواضع دانشگاههای کشور گفت: مسوولین استان هر بار با بهانه های مختلف و با پاسکاری های متداول این درخواست بین فرمانداری و استانداری تا آخرین روز های مانده به زمان درخواست تجمع ،از عدم اطلاع معاونت سیاسی استاندار می گویند.
فلاحتکار ادامه داد: مطالبه دانشجویان همه در چارچوب عقل و منطق و در راستای کمک به تیم هسته ای است ولی ظاهرا مسوولین طرف غربی را محرم تر از نخبگان کشورشان می انگارند.
وی در پایان عنوان کرد:به هر حال جنبش دانشجویی باز هم به سستی و سهل انگاری مسئولین استانداری از پای نمی نشیند و به زودی در خواست مجوز تجمع را در تاریخ ۲۴اردیبهشت به فرمانداری کرج و استانداری البرز برای سومین بار ارسال می کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها