مسئولان سازمان بسيج ورزشكاران جنايات ر‍ژيم آل سعود در كشتار مردم يمن را محكوم كردند.
کد خبر: ۸۵۱۶۶۸۳
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲

به گزارش خبرگزاري بسيج، داود آذرنوش مسئول سازمان بسيج ورزشكاران درباره تجمع امروز جامعه ورزش در محكوميت جنايات آل سعود گفت: امروز جامعه ورزش کشور اعم از بانوان و آقایان ورزشکار و مسئولین ورزش کشور در محکومیت جنایات آل سعود در این تجمع شرکت کرده اند و خواستار توقف جنایات جنگی علیه مردم مظلوم یمن هستند.

وی در ادامه با اشاره به بیان بنیان گذار جمهوری اسلامی، افزود: موجودیت جمهوری اسلامی دفاع از مظلوم در عالم است و این هدف را تا  ما زنده ایم  دنبال می کنیم.

طاهره علی آبادی  مسئول بسیج ورزشكاران زنان هم با اشاره به اینکه اقشار مخلتف مردم حمایت خود را از  مردم مظلوم یمن به ویژه زنان و کودکان مظلوم یمنی اعلام کرده اند، گفت: جامعه زنان ورزشکار بسیجی نیز در کنار سایر آحاد مردم با شرکت در این تجمع ضمن اعلام انزجار خود را از سکوت بین المللی در قبال جنایات آل سعود، حمایت خود را از زنان و کودکان یمنی اعلام می کنند.

وی با بیان اینکه همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند ما غمخوار ملت های جهان هستیم، هر کجا که بر ملتی به ویژه ملت مسلمان چون مردم غزه، لبنان، فلسطین، سوریه، عراق و یمن، ظلم و ستمی شود، ساکت ننشسته و با محکومیت این جنایات موجودیت خود را در جهان با حمایت از این مردم نشان می دهیم.

این مسئول وزش بسیج، حمایت از مظلومین را یک نوع ثواب دانست و گفت: آل سعود با این جنایاتی که مرتکب شده است قطعا سقوط خواهد کرد و  آل سقوط نامیده می شود.

نعیمه شمشیری عضو سابق تیم ملی هندبال نیز گفت: بی تفاوت بودن نسبت به جنایت علیه بشریت در هر کجای عالم از انسانیت به دور است.وی در ادامه با بیان اینکه بر مسلمانان فرض است که هر کجا صدای مظلومی را شنیدند به حمایت از مظلوم سکوت نکنند، افزود: برای ورزشکاران میدان مبارزه، فقط میادین ورزشی نیست، آمده ایم تا در میدان مبارزه با استکبار و حمایت از مردم مظلوم نیز حضوری قوی داشته باشیم .

ارسال نظرات