امام جمعه طارم گفت: مردم یمن از شهادت هراسی ندارند.
کد خبر: ۸۵۱۶۶۷۹
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان، حجت‌الاسلام محمد صادقی‌پور در دیدار با کارکنان سپاه ناحیه طارم که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه انجام شد، ضمن تبریک به مناسبت ماه رجب ماه ولایت و رسالت اظهار کرد: تقارن ماه رجب و هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج تقارن بسیار مبارکی است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری اضافه کرد: این شهید بزرگوار الگوی همه معلمان و اساتید هستند و شیوه رفتاری ایشان باید در سرلوحه کاری همگان قرار گیرد.

امام جمعه طارم با بیان اینکه شهید مطهری با آثار گرانقدر، ارزنده و با افکار دینی و اعتقادی به عنوان معلم ما یاد می شود، گفت: آثار شهید مرتضی مطهری آثاری ارزشمند در دفاع از اعتقادات دینی بود.

وی در ادامه با بیان اینکه وجود برخی از افراد در تاریخ موجب عبرت است، افزود: نمونه این افراد ابوموسی اشعری است که موجب شد مردم سر جای خود بنشینند و جهاد نکنند.

امام جمعه طارم گفت: هر جا که عقیده به اهل بیت هست مقاومت هم هست مثل مردم یمن که به این رسیده‌اند باید جهاد کرد، چرا که مردم این کشور از مقاومت و پایداری وقایعی چون مکتب عاشورا درس گرفته اند و از شهادت هراسی ندارند.

در ادامه این دیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم نیز اظهار کرد: سالگرد شهید مطهری به نام روز عقیدتی، سیاسی به دلیل مسائل اعتقادی و دینی در سپاه نامگذاری شده است و هر سال به این مناسبت برنامه‌های مختلفی در سپاه اجرایی می‌شود.

حجت‌الاسلام محب‌علی احدی با گرامیداشت یاد شهید مطهری بیان کرد: این استاد گرانقدر شخصیتی مذهبی، علمی و فکری بودند که در فضای فرهنگی کشور ما حضور داشتند.

وی درادامه با اشاره به شرح حدیث خواب عالم بهتر از بیداری جاهل است، اضافه کرد: علم ارزش دارد و جهل بی‌ارزش است و ارزش هرکس به اندازه علم و دانش اوست.

گفتنی است، امسال نیز به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی برنامه‌های مختلفی توسط سپاه ناحیه طارم اجرایی شد که از جمله آن سخنرانی مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم در نماز جمعه، دیدار با نماینده ولی فقیه در شهرستان، حضور باشکوه کارکنان و پاسداران در نماز جمعه، نشست بصیرتی در سطوح مختلف، نشست‌های علمی افزایش جمعیت است.

گفتنی است، برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی بر اساس روزشمار این هفته که شامل معلم، ولایت و مهدویت، معلم ایمان و معنویت، معلم پیشرفت و عدالت، معلم امر به معروف و نهی از منکر، و معلم فرهنگ و اخلاق اسلامی اجرایی می‌شود.

انتهای پیام
ارسال نظرات