خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام مغیثی در نشست حکمت مطهر:

شهید مطهری سردمدار مقابله با انحرافات و شبهات اعتقادی مختلف بود

امام جمعه نهاوند گفت: شهید مطهری سردمدار مقابله با انحرافات و شبهات اعتقادی مختلف و گوناگون بود که با حضور در عرصه‌های اجتماعی و رسانه‌ای قبل و بعد از انقلاب نقش عمده‌ای در تشکیل نظام اسلامی کرد.
کد خبر: ۸۵۱۶۶۴۴
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی در نشست حکمت مطهر که به مناسبت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه نهاوند برگزار شدف اظهار داشت: امروز تمام عداوت و کینه‌توزی دشمنان نظام به خاطر مبانی اعتقادی و دینی ناشی از تفکرات و اندیشه‌های استاد مطهری و برگرفته از قرآن است که در حوزه حکومت‌داری نظام جمهوری اسلامی پیاده می‌شود.

وی بیان داشت: علت اصلی وجود گروه‌های مختلف تکفیری در اطراف کشور به خاطر انحراف در حوزه اعتقادی آنها است که موجب شده به عنوان یک ابزار کارآمد در اختیار نظام سلطه قرار گیرد.

امام جمعه نهاوند خاطرنشان کرد: در ابتدای انقلاب اسلامی مهمترین هجمه دشمنان نظام تلاش برای به انحراف کشیدن حوزه‌های اعتقادی با ایجاد شبه در نظام جمهوری اسلامی بود.

وی افزود: شهید مطهری سردمدار مقابله با انحرافات و شبهات اعتقادی مختلف و گوناگون بود که با حضور در عرصه‌های اجتماعی و رسانه‌ای قبل و بعد از انقلاب نقش عمده‌ای در تشکیل نظام اسلامی کرد.

مغیثی تصریح کرد: سپاه و بسیج به عنوان یکی از ستون‌های حافظ انقلاب همواره بدون انحراف در برنامه‌ها، خود را عامل اصلی حفظ وانسجام نظام در مسئله راستین بودن اعتقادات و مبانی اسلامی می داند و با الگو گرفتن از شهید مطهری و بهره گیری از فضائل و منش ایشان این گونه خود را از تکاپوی سیاسی و فتنه های اعتقادی محفوظ نگه داشته است.

وی گفت: از جمله نهاد اصلی ترویج تفکر ناب و اسلامی شهید مطهری در سپاه و بسیج حوزه نمایندگی ولی فقیه و به ویژه معاونت عقیدتی سیاسی است که به خاطر نزدیکی ساختار فکری این نهاد با تفکرات شهید مطهری و بهره‌گیری از این ایدئولوژی هرساله سالروز شهادت استاد مطهری را به عنوان هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار