همایش عقیدتی سیاسی وتجلیل از مربیان بسیجی در سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) برگزارشد.
کد خبر: ۸۵۱۶۶۳۶
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرج، به همت معاونت تربیت وآموزش عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) همایش عقیدتی سیاسی و تجلیل از مربیان بسیجی با حضور مسئول نمایندگی و فرماندهی ناحیه برگزار شد.

سرهنگ پاسدار قدرت الله رازینی در این همایش با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری اظهار داشت : انقلاب اسلامی با شتاب و سرعت خوبی در حال پیشرفت است اما آنچه انتظار می‌رود این است که در شتاب بخشیدن به این روند پیشرفت ما نیز تلاش و همت بیشتری داشته باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) با بیان اینکه وضعیت انقلاب اسلامی در خارج از کشور وضعیت بسیار خوبی است، گفت: امروز شاهدیم توسعه بیداری اسلامی و مقاومت اسلامی در کشورهای مختلف به‌برکت ایستادگی و مقاومت ملت ایران شکل گرفته و این درس مقاومت به سایر جوامع نیز منتقل شده است.

وی افزود: سپاه باید همواره انقلاب اسلامی را رصد کرده، آسیب‌ها و نقاط ضعف را شناسایی و برطرف کند که این فلسفه وجودی نهاد انقلابی و مردمی سپاه است.

همچنین حجت لاسلام علی رسولی نژاد در این همایش با بیان اینکه توفیقات زیادی از برکات انقلاب اسلامی در داخل و خارج کشور به دست آمده اظهار داشت: ایستادگی و مقاومت مردم یمن در برابر نظام سلطه که با الگو پذیری از انقلاب اسلامی شکل گرفته، دستاورد نوین انقلاب اسلامی است که دشمنان منطقه و فرامنطقه‌ای هرچه برای خاموش و یا منحرف کردن آن تلاش می‌کنند موفق نمی‌شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) در ادامه افزود : این هفته به مناسبت شهادت استاد مرتضی مطهری با نام هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم در سپاه وبسیج نامگذاری شده است تا علاوه بر گرامیداشت مقام این معلم وارسته ،یاد همه معلمان ،مربیان،مبلغان وبزرگانی که در مسیر ترویج علم، قدم نهاده وجان شیرین خود را فدای این راه با عظمت نموده اند از ذهنمان پاک نشود وبهانه ای باشد برای تجلیل از مربیان ومعلمانی که مسیر انبیاء را پیموده اند.
همایش عقیدتی سیاسی وتجلیل از مربیان بسیجی در سپاه ناحیه جواد الائمه (ع)
حجت لاسلام رسولی نژاد در پایان خاطر نشان کرد : سال جدید که به فرموده حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)سال «دولت وملت، همدلی وهمزبانی» است وظیفه همه دلسوزان در مدیریت وتحقق این شعار حکیمانه است وهمگان باید در تحقق این شعار محوری ومهم سال، احساس مسئولیت کنیم و آن را محور تمامی برنامه ها و فعالیت ها بدانیم .

گفتنی است در پایان از مربیان بسیجی نمونه تقدیرو تشکر به عمل آمد.

خبرنگار افتخاری:حمید سیدآبادی
ارسال نظرات
پر بیننده ها