سردار باران چشمه در گفتگو با بسیج خبر داد:
رئيس سازمان تربيت بدني ستاد كل نيروهاي مسلح گفت: جامعه ورزش با تجمع مقابل دفتر سازمان ملل با مردم مظلوم يمن كه اين روزها زير حملات وحشيانه آل سعود هستند همدردي كرد.
کد خبر: ۸۵۱۶۶۰۹
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵

سردار باران چشمه رئيس سازمان تربيت بدني ستاد كل نيروهاي مسلح در حاشيه تجمع جامعه ورزش مقابل دفتر سازمان ملل در حمايت از مردم مظلوم يمن و محكوميت جنايات آل سعود در گفتگو با خبرگزاري بسيج گفت: با توجه به حملات ددمنشانه ر‍ژ‍يم آل سعود به مردم بي دفاع و مظلوم يمن، ورزشكاران كشورمان به نمايندگي از بخشي از مردم با تجمع مقابل دفتر سازمان ملل صداي اعتراضشان را نسبت به اين جنايات نشان دهند.

 سردار باران چشمه اظهار داشت: صحنه هايي كه اين روزها از جنايتي كه در يمن صورت مي گيرد از رسانه ها پخش مي شود، دل هر انسان آزاده اي را به درد مي آورد و جامعه ورزش با حضورش مقابل دفتر سازمان ملل به دنبال همدردي با اين مردم مظلوم و رنجديده است.

 وي تصريح كرد: اميدواريم صداي اعتراض اين تجمع ها كه در حمايت از مردم مظلوم يمن انجام مي شود، به گوش كساني كه داعيه حمايت از حقوق بشر را دارند برسد و حملات آل سعود كه با حمايت آمريكا و ساير سران استكبار انجام مي شود قطع شود و دوباره آرامش در يمن حاكم شود.

ارسال نظرات