جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: من معتقدم آقای ظریف یک خبط آشکاری را مرتکب شده است و نباید با حیثیت جمهوری اسلامی در منطقه بازی شود.
کد خبر: ۸۵۱۶۵۹۰
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳
تبریک آقای ظریف موجب تحقیر و ذلت جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت : امروزه عربستان سعودی در تمامی عرصه ها شمشیر را از رو بسته است و دارای سوابقی کاملاً تیره و تار می باشد چراکه به عنوان پیرو و در حقیقت نائب و نوکر امریکا در منطقه شناخته شده است.
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به فرمایشات حضرت امام (ره) در سال 66 اشاره کرد و افزود: در آن زمان حضرت امام (ره) فرمودند که اگر ما از امریکا و اسرائیل بگذریم ، از حکام آل سعود نخواهیم گذشت و روزی خواهد رسید که علیرغم اینکه توان خود را به آن ها نشان می دهیم ، می توانیم در مکه و مدینه نیز جشن بگیریم و با شادی آن ، تلخی و درد دل این کشتارها را درمان خواهیم کرد.
حجت الاسلام ذوالنور در خصوص اقدامات وحشیانه آل سعود گفت : مقام معظم رهبری اقدامات وحشیانه آل سعود همچون حاکم کردن اسلام امریکایی ، پرورش نیروهای تکفیری و مسلمان کشی در عراق، سوریه ، یمن و لبنان را همپایه صهیونیست ها مطرح کرده اند.
این مسئول  ادامه داد : در چنین وضعیتی علناً با رایزنی با کشورهای 5+1 سعی بر این دارند که نگذارند مذاکرات به ثمر برسد و همچنین با زوار ما تهدید آمیز رفتار می کنند، آزار جنسی می دهند و اعلام می دارند که جنگ های صورت گرفته در عراق، سوریه و یمن به خاطر نفوذ ایران است.
این کارشناس مسائل سیاسی گفت : وارد شدن از باب دوستی و صلح در شرایطی که این حکومت شمشیر را از رو بسته است بسیار بی معنی می باشد و اگر پیام تبریک آقای ظریف نیز از موضع ادب و تدبیر باشد بازهم آنها اینگونه تلقی نخواهند کرد و این اقدام را نوعی تملق می دانند و من معتقدم این حرکت وزیر امور خارجه کشورمان نوعی تحقیر و ذلت برای جمهوری اسلامی است.
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه گفت : ما باید خشم و تنفر خود را به آن ها نشان دهیم و حداقل تاثیر این اقدام از سوی وزیر امور خارجه کشورمان می توانست مبنی بر این باشد که خونریزی های صورت گرفته توسط این حکومت را محکوم نماید.
تحلیلگر مسائل سیاسی بیان کرد: من معتقدم آقای ظریف یک خبط آشکاری را مرتکب شده است و نباید با حیثیت جمهوری اسلامی در منطقه بازی شود.
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان خاطرنشان ساخت: تبعات این پیام تبریک موجب دلسردی مقاومت مبارزین و مجاهدین عرصه بیداری اسلامی می شود و در دشمنان انقلاب امید را ایجاد می کند ولی در دل دوستداران انقلاب اسلامی باعث ایجاد یاس و ناامیدی خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها