فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی:

بسیج ، خط مقدم مقابله ی با جنگ نرم دشمن به شمار می رود

علی غضنفری فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی با اشاره به تحولات منطقه و نا امنی های پیرامونی کشور گفت: امروز به برکت بسیج و حضور مقتدرانه آن ، علیرغم فضای ناامن پیرامونی کشور، ما امنیت 360 درجه را تجربه می کنیم .
کد خبر: ۸۵۱۶۵۸۵
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی،علی غضنفری فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی در آیین تودیع و معارفه ی فرمانده پایگاه مقاومت کربلا کاکی ، ضمن گرامیداشت شهادت استاد مطهری به ویژگی انسان  تراز انقلاب اسلامی پرداخت و گفت :شهید مطهری نمونه بارز انسان تراز انقلاب اسلامی بود و با  اندیشه های ناب خود بسیجیانی را تربیت کرد که هر کدام  در زمره ی مردانی بی ادعا ،خالق حماسه های ماندگار 8 سال دفاع مقدس شدند.

وی با اشاره به حضور مسئولانه  بسیج در 8 سال جنگ تحمیلی و دفاع مثال زدنی از انقلاب اسلامی تصریح کرد: فداکاریهای بسیج در 8 سال دفاع مقدس  به شکل افسانه هاست و باور آن برای خیلی ها  مشکل است.

غضنفری با اشاره به نقش امام راحل (ره) در پایه گذاری بسیج و نقش آن در موازنه ی قدرت منطقه ای  گفت: امروز نه تنها تفکر بسیج مختص و محدود به مرزهای جغرافیایی نیست بلکه این تفکر سدی محکم در مقابل نفوذ ابر قدرتها در کشور های اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه دشتی با اشاره به حضور موثر انقلاب اسلامی و تفکر ناب آن در منطقه اظهار داشت : امروز در برابر سلطه گری غرب ،تفکر ایران اسلامی در جبهه ای  غیر رسمی شکل گرفته  و این جبهه ی غیر رسمی هیچ مرزی را نمی شناسد.

غضنفری با اشاره به تحولات منطقه  و نا امنی های پیرامونی کشور گفت: امروز به برکت بسیج و حضور مقتدرانه آن ، علیرغم فضای ناامن پیرامونی کشور،  ما امنیت 360 درجه را تجربه می‌کنیم .

وی در ادامه به جنگ نرم دشمن اشاره کرد و گفت: متاسفانه بعضی ها به جنگ نرم دشمن اعتقادی ندارند و اگر اعتقادی به جنگ نرم نداشته باشیم سناریوی مقابله با آن را نمی توانیم  طراحی  کنیم.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی با اشاره به نقش بسیج در مقابله  با جنگ نرم دشمن  گفت:بسیج با پتانسیل و ظرفیت های فراوانی که دارد خط مقدم مقابله با جنگ دشمن به شمار می‌رود.

وی  رویکرد امروز پایگاههای بسیج  را  فرهنگی دانست و گفت: پایگاههای بسیج باید تقویت  و کیفی سازی حلقه های صالحین  خود را در مقابل تهدیدات فرهنگی و نرم دشمن بیمه  کند.

در این آیین از زحمات برادر بسیجی  مسعود کاظمی تقدیر و برادر بسیجی صاحب قاسمی  به عنوان سرپرست پایگاه کربلا معرفی شد.

 

ارسال نظرات