خطیب برجسته کشوری با تحلیلی درباره جنگ عراق، سوریه و یمن، اظهارکرد: نیروهای تکفیری و اسرائیل در منطقه به شکست نزدیک شده‌اند و نابودی اسرائیل زمینه ساز ظهور حضرت حجت(عج) است.
کد خبر: ۸۵۱۶۵۶۹
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴
حجت‌الاسلام طائب، خطیب برجسته کشور در نشست بصیرت افزایی که با حضور جمعی از طلاب در حوزه علمیه امام خمینی(ره) اراک برگزار شد، ضمن تسلیت و تعزیت به مناسبت سالروز وفات عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س)، گفت: بانوان نظام مقدس جمهوری اسلامی باید صبر و وفاداری را از حضرت زینب(س) آموخته و اجازه ندهند توطئه‌های دشمن بر ذهن و روح آنان اثرگذار باشد.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع طلاب معتکف، گفت: دشمن امروز از جنگ نرم در راستای رسیدن به اهداف شوم خویش استفاده می کند؛ اما جمعه روحانیت با کمک و مساعدت دیگر نهادهای فرهنگی می‌تواند از بروز و ظهور تهاجمات فرهنگی ممانعت به عمل آورد.

حجت‌الاسلام طائب در خصوص نحوه ورود دشمن به جنگ نرم گفت: عملیات روانی دشمن دراین بخش نیاز به رسانه دارد و  امروز دشمن ما در این خصوص در قله است.

وی یکی دیگر از جنبه‌های جنگ نرم را محتوای نرم افزاری دانست و اظهار کرد: یکی ازمواردی که دشمن مشغول فعالیت گسترده است حوزه عفاف و زنان است که باید جهت خنثی سازی این دسیسه نهایت تلاش و همت را داشته باشیم.

حجت‌الاسلام طائب در ادامه با تحلیلی در خصوص جنگ عراق، سوریه ویمن، گفت: نیروهای تکفیری و اسرائیل در منطقه به شکست نزدیک شده‌اند و نابودی اسرائیل را زمینه ساز ظهور حضرت حجت(عج) دانست.

این خطیب برجسته در پایان، به مبحث تحریم‌ها و فشارهای اعمال شده از سوی دشمنان نیز اشاره کرد و گفت: مشکل اصلی استکبار و غرب با ایران مشکل اقتصادی نیست وبزرگترین چالشی که آنها باایران دارند اسلام وآرمان‌های انقلاب اسلامی است.

ارسال نظرات