خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا:

قدرت بازدارندگی ایران اسلامی به برکت هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری به دست آمده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان آذربایجان غربی با حضور درهمایش حکمت مطهر در شهرستان نقده با بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج گفت: قدرت بازدارندگی ایران اسلامی به برکت هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری به دست آمده است.
کد خبر: ۸۵۱۶۵۶۵
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان آذربایجان غربی با بزرگداشت اعیاد ماه رجب و نکوداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج با اشاره به آیه "رب ادخلني مدخل صدق و اخرجني مخرج صدق والجعلني من لدنك سلطان نصيرا "از قران کریم به عوامل پیروزی حق بر باطل اشاره کرد و گفت:انگیزه الهی داشتن،تکیه بر قدرت خداوند متعال،اعتماد به نفس و امید به پیروزی از عوامل اصلی غلبه حق بر باطل است البته غفلت از مولفه های موفقیت،استمرار توفیقات حاصله را سست خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی مهدوی افزود: در این آیه خدای متعال به پیامبر اعظم(ص) و همه مسلمانان یادآوری می کند که هيچ فعلی را جز با صداقت و راستى آغاز نکنند و جز با راستى و صداقت به پايان نرسانند.

وی با اشاره به چالش های پیشروی جهان اسلام اضافه کرد:چالش های پیش روی شهید مطهری که الان هم به نوعی جهان اسلام را به خود درگیر کرده است به صورت کلی به مقوله التقاط و نیز عداوت و دشمنی در مقابل وحدت می باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا خاطر نشان کرد:تردیدی نیست که استکبار جهانی از گسترش روز افزون اسلام در هراس است والبته کار به جایی رسیده است که تنها چاره کار را در تقابل بین اسلام ناب با اسلام آمریکایی می بینند.

حجت الاسلام مهدوی افزود:در شرایط کنونی اسلام بی خاصیت سکولاریزه شده ، مزدور استکبار جهانی در جنگ نیابتی بر علیه مسلمانان مظلوم شده است به طوری که امریکا و رژیم صهیونیستی با جنگ نیابتی که به راه انداخته اند،جنگ تمدن ها را به جنگ بین تمدن ها تبدیل کرده اند.

وی تصریح کرد:کارشناسان خارجی اذعان دارند که ایران اسلامی که هدف نهایی تمامی فعالیت های استکبار در منطقه می باشد،تقابل خود با استکبار را به مرزهای رژیم صهیونیستی رسانده است و در چنین شرایطی اگرخدای ناکرده کاری کنیم که محور مقاومت تضعیف شود بی تردید گزینه بعدی استکبار،ایران اسلامی خواهد بود.

دبیر یادواره شهدای روحانی استان آذربایجان غربی گفت:البته قدرت بازدارندگی ایران اسلامی که به برکت هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری به دست آمده است،امنیت مثال زدنی را برای ما به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه دو رکن و مقوله اعتقادی،معنوی و بصیرتی و آگاهی باید دوشادوش هم در فضای سپاه و بسیج حرکت کنند خاطر نشان کرد:هر جای که انقلاب اسلامی احساس نیاز کند،سپاه و بسیج از مخاطرات استقبال می کنند و شکی نیست که با وجود مشکلات روزمره در روند عادی زندگی مردم ولی بسیجیان با اسلام معامله کرده اند.

در ادامه این همایش ماموستا سرخابی امام جمعه اهل تسنن شهرستان نقده با بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی گفت:انقلاب اسلامی مختص به جهان اسلام است و امام خمینی(ره) هم این انقلاب را برای تمام جهان اسلام می خواست و انشاءالله هم عملی خواهد شد.

وی به فعالیت های تکفیری ها و داعشی ها در جهان اسلام اشاره کرد و به صراحت بیان داشت که ما مزدوران آمریکا را مسلمان نمی دانیم و یقین داریم که تمامی فعالیت های آنها خارج از چارچوب اسلام تعریف می شود.

در ابتدای این همایش مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نقده حجت الاسلام حسن اصغری با بیان اینکه شهادت شهید مطهری تولدی دوباره برای افکار و اندیشه های وی بود گفت:فلسفه وجودی نمایندگی ولی فقیه در سپاه و بسیج،صیانت و پاسداری از هویت مکتبی ،انقلابی و ولایی سپاه و بسیج است.

شایان ذکر است تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی،پخش کلیپ و ارائه برنامه توسط گروه تواشیح از جمله برنامه های این همایش بوده است.

ارسال نظرات