خبرهای داغ:
به مناسبت فرارسیدن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج وهفته معلم، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ، جمعی از کارکنان سپاه چالدران و جمعی از معلمان بسیجی، با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۱۶۵۵۳
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام صفر یوسف زاده در اين ديدار صميمانه ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم و همچنین گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج ،به بیان فضیلت های ماه رجب پرداخته وتاکید بر بهره مندی از دریای معنویت وروحانیت دراین ماه پرفضیلت گفت: شهید مطهری به عنوان استاد ومعلمی خودساخته برای دشمنان اسلام خار چشمی بود چرا که وی را به درستی شناخته بودند وبرافکاروالای او ونقش وی در تربیت نسلی صالح آشنایی داشتند لذا دست به ترور چنین شخصیتی بردند تا در رسیدن بر اهداف شوم خود گامی بلند بردارند.

امام جمعه چالدران افزود: شهید مطهری ،شناخته شده با آثار گرانقدرش می باشد والا اگر کسی آثار وی را مطالعه نکند نمی تواند استاد مطهری را بشناسد.

وی به نقل از مرحوم آیت الله فاضل لنکرانی ادامه داد : این لباس برای ما جامعه روحانیون افتخار است ولی شهید مطهری برای این لباس افتخار است و واقعا هم همین طور می باشد.

حجت الاسلام یوسف زاده تاکید کرد: امروز حفظ معنویات وعمل بر واجبات از هر واجبی واجب تر است وهفته عقیدتی سیاسی برای آنست که انسان هر لحظه وهر کجا که حضور داشته باشد خودش را به دور از گناه ،پاک ومطهر نگاه دارد .

وی با اشاره بر نقش خطیر معلمان در جامعه گفت: وظیفه خطیر هر معلمی دعوت مردم ونسل حال و آینده بر صراط مستقیم و دادن بصیرت وآگاهی بر بی خبران جامعه است تا با بیان فضایل اخلاقی ومشخص کردن رذایل اخلاقی جامعه را پیامبرگونه به راه نورانی خداوند متعال هدایت ودعوت نمایند.

ارسال نظرات