خبرهای داغ:
حجت الاسلام قلی نژاد:

آثارشهیدمطهری(ره) تا قرن های متمادی پاسخگوی نیازهای فکری بشیریت است

به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی،همایش تجلیل ازمربیان عقیدتی وهادیان سیاسی بسیج شهرستان ماکو باحضور مسئولین ادارات ،مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه،جانشین فرماندهی ، فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج وکلیه کارکنان سپاه ماکوومربیان عقیدتی وهادیان سیاسی بسیج درمحل سالن اجتماعات اداره آموزش وپرورش شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۶۵۴۹
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه سپاه ماکو دراین مراسم با اشاره به برجستگی های شخصیت علمی شهید مطهری(ره) گفت: آثار شهید مطهری(ره) تا قرن های متمادی پاسخگوی نیازهای فکری بشیریت است.

حجت الاسلام و المسلمین قلی نژاد افزود: شهید مطهری(ره) شهید در راه مبارزه با جریان های انحرافی در مسیر اسلام ناب محمدی(ص) است و با آثارش به عنوان یک دین شناس برجسته توانست اسلام حقیقی و هدف آن را با قدرت بیان و قلم کم نظیرش به صورت روان و روشن تبیین نماید.

وی خاطرنشان کرد: دلیل جاودانگی آثار شهید مطهری(ره) اخلاص در عمل اوست چون خودش اولین کسی بود که عامل به ارزش هایی بود که مطرح می کرد و همیشه این خصوصیت بارز آن استاد فرزانه باید الگوی همه معلمان و مربیان در عرصه تعلیم و تربیت باشد.

حجت الاسلام سید حسین باقرزاده حسینی در ادامه این همایش تجلیل گفت: شهید مطهری(ره) یک شخصیت علمی کم نظیری در جهان اسلام است که حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری آثار این شخصیت متفکر را به همه طبقات مختلف جامعه سفارش نموده اند.

گفتنی است در این مراسم به مناسبت روز وفات زینب کبری(س) بامداحی داوود ابراهیم زاده شرکت کنندگان به سینه زنی و عزاداری پرداختند و در خاتمه به 31 نفر مربیان فعال عقیدتی و هادیان فعال سیاسی با اهداء هدایا و لوح سپاس تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات