رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: یکی از اهداف دولت در اولویت با بخش خصوصی تسهیل وضعیت اتحادیه‌ها است.
کد خبر: ۸۵۱۶۵۲۶
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان؛ ناصر فغفوری در جلسه تعامل و هماهنگی اصناف و بازار با بسیج اصناف اظهار کرد: لازمه موفقیت در امور همکاری بخش خصوصی و بخش دولتی است.

وی با اشاره به اینکه بسیج نیز به عنوان یک سازمان مردمی اقدامات مختلفی را در همکاری با دولت انجام می‌دهد، تصریح کرد: اقداماتی که بسیج در عرصه‌های مختلف انجام می‌دهد، زمان‌بندی خاصی نداشته و خوشبختانه بسیج در همه عرصه‌ها مشارکت فعالانه دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه یکی از اهداف دولت در اولویت با بخش خصوصی تسهیل وضعیت اتحادیه‌ها است، گفت: تسهیل در امر اعطای مجوز به اصناف از اهداف دولت است.

وی با بیان اینکه تشکل‌ها به عنوان بازوی اجرایی سازمان هستند، گفت: بسیج نیز تشکلی است که فعالیت آن فراگیر است و در همین راستا سازمان صنعت، معدن و تجارت با همکاری بسیج اقدامات متعددی در تعامل با اصناف انجام می‌دهد.

فغفوری در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت اقتصادی استان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: استان زنجان یکی از استان‌های گران در بحث قیمت است.

وی با اشاره به اینکه قیمت‌گذاری در زنجان از پایه و اساس مشکل دارد، تصریح کرد: امسال به تدریج کالاهایی که مردم نسبت به آن حساس هستند، قیمت‌گذاری می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه از برنامه‌های سازمان صنعت در سال جاری واقعی کردن نرخ‌گذاری است ساماندهی صنوف بدون مجوز را از دیگر فعالیت‌های اصناف اعلام کرد و گفت: این برنامه نیز به صورت جدی در سال جاری دنبال می‌شود.

فغفوری با بیان اینکه دولت به تنهایی قادر به انجام فعالیت‌های اقتصادی نیست، تصریح کرد: امیدواریم در سال جاری با همکاری و همراهی دولت، اقدامات در خور و شایسته انجام دهیم.

وی با اشاره به برخی از برنامه‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: حل مشکل واحدهای تولیدی و توزیعی، رونق اقتصادی استان، افزایش سرمایه‌گذاری و توسعه خدمات با اتکای کمتر به منابع دولتی و ایجاد ظرفیت‌های شغلی جدید از اولویت‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت در سال جاری است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در بخش پایانی سخنان خود به موضوع پوشاک قاچاق و البسه خارجی نیز اشاره کرد و گفت: استفاده از این پوشاک از لحاظ امنیتی و بهداشتی درست نیست.

وی با بیان اینکه در سال جاری به شدت با این امر برخورد خواهد شد، اضافه کرد: لیست و اسامی فعالیت مراکزی که به صورت غیررسمی و در قالب شوهای لباس فعالیت دارند، استخراج شده و با فعالیت غیرقانونی آنها برخورد خواهد شد.

ارسال نظرات